مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم

گزارش کارآموزی آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم

گزارش کارآموزی آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم در ۳۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۷
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی  آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم در ۳۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


پیشگفتار :

 


فعالیت اجرایی در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم  در استان قزوین هرچند که در مدت زمان بسیار کوتلاهی انجام شد ، اما آشنایی با فعالیت های لازم و اجرایی در یک شرکت در بازار کار و همچنین آشنایی با تعمیر و نگهداری سیستم های رایانه ای هم به لحاظ نرم افزاری و هم به لحاظ سخت افزاری دوره ای سرشار از اطلاعات و نکات فنی را برای ما برای ورود به بازار کار فراهم نمود .

فصل اول – معرفی شرکت تعاونی خدمات رایانه ای افق سیستم

۱- نام و نوع شرکت :
شرکت تعاونی خدمات رایانه ای افق سیستم .
۲- سال تاسیس :
شرکت تعاونی خدمات رایانه ای افق سیستم  در تاریخ ۲۹/۸/۱۳۸۵ تحت شماره ۲۰۱۱۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی قزوین به ثبت رسیده است.
۳- موضوع شرکت :
فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه ، در زمینه های مختلف رایانه ای در زیر شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری ، شبکه های رایانه ای ، سیستم های مبتنی بر داده ها میباشد ، انجام انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، اجرا و پشتیبانی شبکه های رایانه ای در ارگانها و نهادها ، ارائه بسته های نرم افزاری خاص بر اساس نیاز نهاد و یا ارگان مورد نظر .

۴- نوع فعالیت :
بخشی از تجربیات این شرکت را میتوان بشرح زیر خلاصه نمود :
– تعمیر و فروش انواع سیستم های سخت افزاری و همچنین ارائه نرم افزار های حسابداری و حسابرسی
– طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع زرگری
– اجرای شبکه های داخلی برای چندین ارگان در استان قزوین
– پشتیبانی شبکه ها
۵- عضویت ها :
-عضو انجمن صنفی شرکتهای رایانه ای
-عضو انجمن صنفی اتحادیه شرکت های تعاونی کامپیوتر در استان قزوین
-عضو انجمن شرکت های IT سیستم های بیسیم در استان قزوین .
فصل دوم – تعمیر و نگهداری و پشتیبانی شبکه محلی

فصل دوم – شبکه های محلی :
پیشگفتار :
اساسا یک شبکه کامپیوتری شامل دو یا بیش از دو کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع۱(Source) گویند.
در این تشریک مساعی با توجه به نوع پیکربندی کامپیوتر ، هر کامپیوتر کاربر می تواند در آن واحد منابع خود را اعم از ابزارها وداده ها با کامپیوترهای دیگر همزمان بهره ببرد.
 دلایل استفاده از شبکه را می توان موارد ذیل عنوان کرد :

۱ – استفاده مشترک از منابع :
استفاده مشترک از یک منبع اطلاعاتی یا امکانات جانبی رایانه ، بدون توجه به محل جغرافیایی هریک از منابع را استفاده از منابع مشترک گویند.

۲ – کاهش هزینه :
متمرکز نمودن منابع واستفاده مشترک از آنها وپرهیز از پخش آنها در واحدهای مختلف واستفاده اختصاصی هر کاربر در یک سازمان کاهش هزینه را در پی خواهد داشت .

۳ – قابلیت اطمینان :
این ویژگی در شبکه ها بوجود سرویس دهنده های پشتیبان در شبکه اشاره می کند ، یعنی به این معنا که می توان از منابع گوناگون اطلاعاتی وسیستم ها در شبکه نسخه های دوم وپشتیبان تهیه کرد ودر صورت عدم دسترسی به یک از منابع اطلاعاتی در شبکه " بعلت از کارافتادن سیستم " از نسخه های پشتیبان استفاده کرد. پشتیبان از سرویس دهنده ها در شبکه کارآیی،، فعالیت وآمادگی دایمی سیستم را افزایش می دهد.
نتیجه گیری :
در طول دوره کارآموزی در شرکت خدمات رایانه ای افق سیستم با اطلاعاتی فنی و  تجاربی ارزشمند آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت فنی فعال  و کارآمد و همچنین آشنایی از نزدیک با فعالیت های اجرایی یک شرکت رایانه ای که در تمامی شاخه ها فعالیت می کند د و همچنین آشنایی با  نگهداری و پشتیبانی شبکه  محلی در شرکتها و سازمانها  و همچنین سیستم های نرم افزاری موجود در شرکت تجارب مفیدی را برای ما در جهت ورود به بازار کار مهیا نمود.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: