مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کارآموزی حسابداری – مدیریت امور مالی شهرداری

میانه در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی بر سر راه جاده ترانزیت تبریز تهران با وسعتی معادل 5590 كیلیومتر مربع قرار گرفته است میانه با مساحت 98 درصد از كل مساحت استان وسیعترین شهرستان استان می باشد این شهرستان بین دو رشته كوه برغوش در شمال و قافلانكوه در جنوب قرار گرفته و از شمال به شهرستان سراب ، از جنوب به استان زنجان ، از شرق به خلخال و از غرب

دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات 28
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فصل اول

آشنائی كلی با مكان كارآموزی :

1-1 تاریخچه

1-2 اسامی شهرداران میانه ( بعد از انقلاب اسلامی )

1-3 چارت سازمانی

1-4 انواع محصولات تولیدی یا خدمات

1-5 شرح مختصری از فرآیند خدماتی

1-6 اهداف سازمان

1-1 تاریخچه :

میانه در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی بر سر راه جاده ترانزیت تبریز – تهران با وسعتی معادل 5590 كیلیومتر مربع قرار گرفته است . میانه با مساحت 9/8 درصد از كل مساحت استان وسیعترین شهرستان استان می باشد . این شهرستان بین دو رشته كوه برغوش در شمال و قافلانكوه در جنوب قرار گرفته و از شمال به شهرستان سراب ، از جنوب به استان زنجان ، از شرق به خلخال و از غرب به هشترود محدود است .

میانه در تاریخ به اسامی گرمرود و میانج یاد شده . طبق اسناد و مدارك و نوشته های مورخان از لحاظ تاریخی پشتوانه غنی و پرباری دارد . میانه از دیر باز شهری فرهنگی و مذهبی بشمار می رود . این شهر بر اثر حملات مغول یكبار به كلی ویران شده و در دوره های بعدی مجدداً روبه عمران و آبادی نهاده است . دارای دو رودخانه شهر چای و
قوری چای می باشد .

دانشگاههای پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی با رشته های مختلف و متعدد خود پذیرای انبوه مشتاقان علم و تحصیل معرفت می باشد . جمعیت میانه حدود 77890 نفر می باشد . میانه دارای آثار و ابنیه تاریخی بسیاری است كه شكوه و زیبائی معماری دوره اسلامی در آنها بخوبی مشهود و چشمگیر است .

شهرداری میانه كه سازمان خدماتی و اداری مورد نظر و محل كارآموزی اینجانب
می باشد در سال 1314 تاسیس و از نظر درجه بندی سازمان شهرداریها در رده هفتم قرار دارد . شهرداری یكی از اساسی ترین و مهمترین نهادهای سازنده و ارگانهای شهری است كه شهرداری میانه نیز در راستای طرحها و هدفهای سازنده خود می كوشد تا شهری آباد در پیش رو داشته باشیم كه امیدواریم با تلاشهای دلسوزانه تر و آگاهانه تر دست اندركاران ، كمرنگی آن پررنگتر و چشمگیر تر شود .

2-1 اسامس شهرداران میانه ( بعد از انقلاب اسلامی ):

ردیف

نام و نام خانوادگی

شروع

اتمام

1

قاسم مهداد

9/1/58

2/4/58

2

رضا جباریان

3/4/58

31/3/59

3

رضا علیجانی فرید

1/4/59

5/4/61

4

جمشید تقی زاده

6/4/61

16/11/62

5

جلیل فرج پور

16/11/63

7/5/63

6

حیدر غیبی

7/5/63

1/4/64

7

بیوك مهدیلی

1/8/64

8/9/65

8

میرعبدالله عزیززاده

9/9/65

23/9/66

9

جواد نجفی آذر (سرپرست)

24/9/6

3/11/66

10

صمد صمدی پور

4/11/66

5/3/67

11

سلیمان رادفر(سرپرست)

6/3/67

30/9/67

12

بهروز كمیشی

30/9/67

9/10/68

13

محسن رحیمیان

10/10/68

7/4/72

14

سید اسماعیل حسینی

8/4/72

25/5/73

15

مختار جمیلی

25/5/73

3/10/74

16

محمد مهدیلو

4/10/74

19/8/75

17

جواد حاجی زاده

20/8/75

19/3/78

18

غلامرضا رجیلی(سرپرست)

16/4/78

19/7/78

19

عبدالله مختاری

19/7/78

1/2/81

20

مجید خانمحمدی

22/2/81

21

ابراهیم جاهد

4-1 نوع محصولات تولیدی یا خدماتی

شهرداری سازمانی خدمتی است و در تولید نقشی ندارد و فعالیتها و عمكرد آن مربوط خدمات شهری می باشد كه از عمده فعالیتهای آن می توان مختصری به شرح زیر بیان كرد :

1- ایجاد ، حفظ و نگهداری از مكانهای عمومی مانند : كتابخانه ها ، قرائت خانه ها ، آزمایشگاهها ، پلها ، پاركینگهای عمومی و 000.

2- ایجاد و نگهداری از تفرجگاههای عمومی مانند : پاركها ، باغهای عمومی ، ورزشگاهها و ایجاد فضای سبز .

3- اجاد معابر و گذرگاه و بازسازی آنها ،‌مانند : پلها ، خیابانهای درون شهری ، معابر عمومی ، ورودیهای شهر ، پایانه های مسافربری و 000.

4- اجاد میادین و زیباسازی شهر ، ایجاد میادین و چهارراه ها ، ساخت مجسمه ها و نقاشی بزرگان ، جدول كشی و نقاشی ساختمانها و دیوارهای بزرگ ، نصب مجسمه های تزئینی و 000.

5- خدمات بهداشتی و نظافتی ، ایجاد آبراهها ، كنال كشی ،‌ جمع اوری زباله های شهری و دفع بهداشتی آنها ،‌نظافت خابانها و معابر عمومی و 000.

6- سایر خدمات شهرداری : آتش نشانی و اطفاء حریق ، ساخت كشتارگاهها ، پلاك گذاری كوچه ها ، نام گذاری خیابانها ، صدور پروانه ساخت منازل ،‌ صدور پروانه كسب ، اخذ مالیاتهای اختصاصی و 000.

از دیگر فعالیتهای شهرداری كه می توان ذكر كرد جلوگیری از ایجاد اماكن و تاسیسات غیرقانونی ، برآورد و تنظیم بودجه و متمم و اصلاح بودجه شهرداری می باشد .

1-5 شرح مختصری از فرآیند خدماتی

شهرداری نهادی محلی و خودكفا می باشد كه در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر در قالب مقررات و دستورالعملها و آیین نامه های مصوب كل و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می نماید . می توان گفت :

كه شهرداری در خصوص نظافت سطح شهر و بازسازی معابر ، خیابانهای سطح شهر ، زیبا سازی شهر و میادین و گذرگاهها و كنترل ساخت و ساز سطح شهر و كنترل اصناف و كسبه و صدور مجوزهای قانونی فعالیت می كند .

بخشی از اوقات فراغت افراد در خانه ها و بخشی دیگر در فضاهای بیرون شهر سپری
می شود . فضاهای گذران اوقات در شهر به مدیریت خاص خود نیاز دارد و یكی از بهترین فضای این اوقات پارك و كتابخانه می باشد كه شهرداری در حدود اعتبارات مصوب و بر اساس بند 6 از ماده 55 قانون شهرداری وظیفه احداث آن را بعهده دارد .

شهرداری ها بر حسب ماده 99 از قانون شهرداری می بایست برای حریم شهر نقشه شهرسازس تهیه كند . تفرجگاههای پیرامون شهر چنانكه از نامشان پیداست معمولاً در حریم شهرها قرار می گیرند و شهرداری موظف است بر اساس طرحهای مصوب ، بر ساخت و ساز در این محدوده نظارت كند و با تخلات سازمانی ( بر اساس ماده 100) و تخلفهای بهداشتی بر اساس ماده 55 بند 20 برخورد كند . برای اینكه تبلیغات و اطلاعیه ها در سطح شهر به طور صحیح و به جا انجام پذیرد ، شهرداری موظف است در معبر و مكانهای مناسب تابلوهای اعلانات دیواری جهت نصب آگهی و اطلاعیه در سطح شهر نصب كند و همچنین تهیه و نصب تابلوهای جدید اسامی ( راهنمای ) شهركها .

شهرداری با اخذ عوارض نقل و انتقالات و نوسازی و صدور مجوزهای كب و پروانه ساخت و دیگر عوارض می تواند ایجاد درآمد كند و وظایف خود را به خوبی و بموقع انجام دهد .

شورای اسلامی شهرها موظفند كه برای شهرداری ها یك شهردار مناسب و كاردان انتخاب و انتصاب نمایند و شهردار منتصب نیز موظف است تا كلیه عملكردهای كارمندان را كنترل و نظارت كند تا وظایف خود را به نحو احسن ایفاء نماید .

1-6 اهداف سازمان

شهرداری به عنوان یك سازمان انتفاعی بوده و همواره در ایجاد اماكن و اموال عمومی برای رفاه جامعه تلاش نموده است و سعی كرده تا شهر و اطراف آن از فضا و سیمای خوبی برخوردار باشد تا شهرهای ما نیز مثل سایر كشورها پیشرفت داشته باشد و روبه آبادانی برود .

از اهداف شهرداری میانه می توان به تكمیل و بهره برداری كامل پایانه مسافربری میانه نام برد و همچنین كتابخانه ( قرائت خانه ) و پارك لاله وقع در محوطه سابق پاركینگ پایانه مسافربری قدیم میانه ، ارائه خدمات به شهروندان مناطقی كه با كمبود و یا فقدان كتابخانه عمومی مواجه هستند . تشكیل سایر مراكز فرهنگی نیز از طرحهای آتی شهرداری
می باشد.

بازسازی پیاده روها ، بهره برداری فاضلاب شهری ، نوسازی معابر و آسفالتكاری و مرمت خیابانهای شهر میانه از جمله دیگر برنامه ها و طرحهای شهرداری میانه هستند . شهرداری میانه در اجرای طرحها و احداث خیابانهای مصوب شهر ، نیاز به همكاری و مشاركت جدی شهروندان میانه دارد و از عموم مردم دعوت به همكاری می نماید .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: