مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ در ۴۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۸
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی بازاریابی

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی راهکارهای افزایش فروش بازاریابی در شرکت تاژ در ۴۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

پیشگفتار :


در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .

فصل اول
معرفی شرکت تاژ

فصل اول – معرفی شرکت


در اوایل دهه ۳۰ شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبک ، صابون ، خاکستر اجاق و … برخی شرکت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور نمود.
در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال ۱۳۴۳ تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانه بازار نمود
با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت  تاژ سهامی خاص با ظرفیت سالانه ۷۵۰۰۰ تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال ۱۳۵۲ به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله : پودر لباس شویی دریا و تک، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم کننده لباس هاله و سفید کننده زدا شروع به فعالیت نمود.
در ابتدای دهه ۶۰ و متعاقب با رشد ۴ درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در کشور، شرکت  تاژ اقدام به افزایش ظرفیت تا ۱۵۰۰۰۰ تن پودر در سال نمود و در سال ۱۳۷۹ با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.
شرکت  تاژ هم اینک با بیش از ۲۰۰۰۰۰ تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت کشور و با مارک های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر : دریا، شوما ، جام، هاله و … با بیش از ۳۵ درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، ۲۹ درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادرکنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی کشور به بیش از ۲۸ کشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.
شرکت  تاژ به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۰ (مدیریت کیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو ۱۷۰۲۵ (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت جایزه بین المللی کیفیت و کمیت و در شمار یکصد شرکت برتر ایرانی قرار دارد.

مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد
در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.
در این راستا ، شرکت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی کردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریکه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و کسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملکرد مسلم این شرکت در حوزه مشتری گرایی می باشد.
اداره بازاریابی شرکت تولی پرس با پیروی از استراتژی کلان شرکت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد  و همچنین با تنظیم کانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.
اگر شما به ما مراجعه نکنید ، ما نزد شما خواهیم آمد
۱ – تلفن گویا با شماره ۸۸۸۷۴۵۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان گرامی برای دریافت شکایت ها و پیشنهادهای آنها می باشد و یا با کلیک در این قسمت پیشنهادات و انتقادات خود را در وب سایت ما ثبت نمائید.
ثبت پیشنهادات و انتقادات
۲ – شماره تلفن ۸۸۷۸۸۴۲۵ در وقت اداری به شنیدن و پاسخ دادن نظرها،‌پیشنهادها و انتقادهای مشتریان اختصاص دارد.
۳ –  تشکیل جلسات گروه کانونی فرصت مغتنمی برای ایجاد یک ارتباط عمیق با مشتریان در دسترس محسوب می شود. مصرف کنندگان محصولات شرکت تولی پرس که متمایل به شرکت در این جلسات هستند، می توانند با شماره تلفن ۶۷۱۰۰۵۴ تماس حاصل نمایند و یا در فرم ثبت نام تمایل خود را اعلام نمائید.

نتیجه :
با مطالعات انجام شده بر روی روش های افزایش فروش و روش های بازاریابی در کارخانه تولید کننده قطعات خودرو البرز قطعه کاسپین  به نکات جالبی در زمینه روش های فروش و بازاریابی در یک کارخانه تولید کننده قطعات یدکی خودرو  پی بردیم ، استفاده از روش های نوین در بازاریابی و ارتباط دادن مستقیم بازاریابی و بخش فروش و سفارشات با استفاده از طراحی الکترونیکی و همچنین بررسی روش های انجام تبلیغات در این کارخانه که اغلب از روش های بازاریابی سنتی و منسوخ شده استفاده می نمود و تعمیم ان روشها به روش های نوین بازاریابی از جمله فعالیت های انجام شده در این کارخانه بوده است ، با انجام این فعالیت ها انتظار می رود که فروش محصولات کارخانه در طی یک زمان بندی مشخص پیشرفت چشمگیری داشته باشد .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: