مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان امام خمینی پارس آبادمغان

دسته بندی :کارآموزی مدیریت 21

گزارش کارآموزی رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان امام خمینی پارس آبادمغان

دسته بندی کارآموزی
فرمت فایل docx
حجم فایل 731 کیلو بایت
تعداد صفحات 53
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

بخش اول : مقدمات و تعارف………………………………………………………………………………………………………………………… 2

بخش2: آشنایی با بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد مغان………………………………………………………………………. 3

شرح وظایف مدیریت بیمارستان…………………………………………………………………………………………………………………… 4

شرح وطایف کارشناس مسئول حاکمیت بالینی………………………………………………………………………………………………. 5

معرفی واحد بهبود کیفیت و اعتبار سنجی بینارستان………………………………………………………………………………………. 6

رسالت کمیته حاکمیت………………………………………………………………………………………………………………………………… 7

تدارکات و انبارهای عمومی بیمارستان…………………………………………………………………………………………………………… 9

شرح وظایف انباردار…………………………………………………………………………………………………………………………………… 10

تجهیزات بخش…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 12

آشنایی با واحد امور مالی و بودجه………………………………………………………………………………………………………………. 13

بخش اورژانس…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 15

وظایف بخش اورژانس………………………………………………………………………………………………………………………………… 15

مشکلات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 16

بخش درمانگاه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 17

توضیحات بازدید……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 17

واحد آزمایشگاه…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 18

لیست آزمایشات……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 19

مشکلات و تجارب……………………………………………………………………………………………………………………………………… 22

بخش تصویربرداری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 23

هدف و وظایف بخش…………………………………………………………………………………………………………………………………. 25

بخش ماموگرافی………………………………………………………………………………………………………………………………………… 26

بخش دیالیز……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 28

معرفی بخش ICU…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 30

معرفی بخش CCU…………………………………………………………………………………………………………………………………… 31

دفتر پرستاری بیمارستان…………………………………………………………………………………………………………………………… 33

کارشناس پرستاری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 35

کارشناس طرح………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 36

معرفی اتاق عمل بیمارستان……………………………………………………………………………………………………………………….. 37

خدمات و وظایف مرکز بخش استریل………………………………………………………………………………………………………….. 39

موقعیت بخش استریل……………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

چگونگی گردش ایزار در بخش استریل………………………………………………………………………………………………………… 42

آشنایی با لندری……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 43

معرفی واحد تغذیه بیمارستان…………………………………………………………………………………………………………………….. 45

معرفی واحد تاسیسات بیمارستان………………………………………………………………………………………………………………… 46

واحد لوله کشی ، لوله کشی و فاضلاب………………………………………………………………………………………………………… 48

معرفی واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد مغان………………………………………………………… 49

موارد عدک انطباق……………………………………………………………………………………………………………………………………. 50

تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………… 51

بخش اول: مقدمه و تعاریف

مقدمه

سالهاست که کشورهای سراسر جهان مفهوم کیفیت را به سیستم های بهداشت و درمان خود واردنموده اند؛ زیرا امروزه صرفاً فراهم نمودن و ارائة خدمات بهداشتی درمانی مد نظر نیست، بلکه دریافت کنندگان خدمات، خواستار دریافت مراقبت های بهداشتی درمانی باکیفیت هستند. سیر تحول تدوین استانداردها در كشورهای مختلف نشا ن می دهد كه استانداردهای بیمارستانی از شکل صرفاً ساختاری و دستوری، به استانداردهای متکی بر ارتقای مستمر كیفیت و مدیریت جامع كیفیت تغییریافته اند. به عنوان مثال، در ایالات متحدة آمریکا كه سابقة چشمگیری در تدوین استانداردهای بیمارستانی دارد، این تحول از استانداردهای حداقلی آغازشد که ازسوی كالج جراحان آمریکا اعلام شد و ساختار اصلی واحد درمانی را ترسیم می نمود و تا جایگزینی فلسفة ارتقای مستمرکیفیت به جای نگرش سنتی تضمین کیفیت ادامه یافت.

بطور کل، استانداردهای ارزیابی فرایند، پیامد و ساختاری به تدریج جایگزین استانداردهای ارزیابی سنتی صرفاً مبتنی بر داده ها و ساختارهای فیزیکی شده است. البته این تغییر نگرش با برنامه های مدون برای آشنایی مدیران و تصمیم گیرندگان همراه بوده و سال ها به طول انجامیده است تا اجرای برنامه های

مدیریت جامع کیفیت در دنیا، در دستوركار متولیان نظام سلامت قرارگیرد و از تحمیل این برنامه به صورت دستوری نیز اجتناب گردد.

بیمارستان

كمیتة تخصصی سازمان بهداشت جهانی “بیمارستان” را به عنوان یك بخش جامع ازسازمان پزشكی اجتماعی تعریف كرده است كه برای جمعیت تحت پوشش خود، خدمات بهداشتی درمانی كاملی شامل درمان، تشخیص، پیشگیری و سرپایی فراهم می کند.

» بیمارستان «مركزی است برای آموزش كاركنان بهداشتی درمانی و تحقیقات زیستی اجتماعی؛ بنابراین، ازلحاظ عملی» بیمارستان « مؤسسه ای است كه مراقبت های پرستاری و پزشكی را برای بیماران بستری فراهم می آورد.

سایر فعالیت های بیمارستان شامل توانبخشی به بیماران بستری و سرپایی،پژوهش های اپیدمیولوژی بالینی و تحقیقات سازمانی و اجتماعی است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: