مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی در۳۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۸
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی سیستم حسابداری اداره تامین اجتماعی  در۳۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

تشریح روند کار واحدهای مختلف:

چگونگی انجام وظایف در واحده های اجرایی بیمه ای :

به طور کلی واحد های اجرایی بیمه ای دارای ۷ بخش به شرح زیر است :

۱- قسمت درآمد :

وظایف این قسمت شامل : تشکیل پرونده مطلباتی حق بیمه جهت هر یک از کارگاهها ، دریافت اظهارنامه ، لیست بیمه شدگان و مستندات واریز حق بیمه به حساب سازمان و رسییدگی به حسابهای کار فرمایان است .

این قسمت دارای یک زیر بخش به نام باجه دریافت است که اظهارنامه های بیمه ای رااز کارفرمایان دریافت و ضمن رسیدگی و بررسی قیمت ،فیش ، چک یا حواله مربوطه به پرداخت حق بیمه ، اطلاعات مذکور رابه سایر واحدهای زیربط از جمله مطالبات ، حسابهای انفرادی و نا منویسی  ، مالی وامور بیمه شدگان منتقل می گردد .

قسمت امور بیمه شدگان :

انجام کلیه تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت از اهم وظایف این قسمت می باشد . متصدیان شاغل دراین قسمت باتوجه به پرونده اختصاصی بیمه شده تحت عنوان پرونده بیمه ای نسبت به شمول نمودن افراد جهت انواع کمکها اقدام می نمایند .

قسمت نامنویسی و حسابهای انفرادی :

وظیفه مربوط به ضبط و حفظ و نگهداری سابقه بیمه شدگان و همچنین جمع بندی و مرتب کردن و ارائه گزارشها مختلف برعهده این واحد می باشد.

صدور ،تمدید و تجدید دفترچه درمانی باتوجه به سابقه بیمه شدگان از جمله وظایف این واحد است .

قسمت بازرسی :

وظایف این قسمت شامل موارد زیر است :

  1. بازرسی از کارگاههای تحت پوشش سازمان
  2. شناسایی بیمه شدگان و کارگاههای تحت پوشش
  3. توجیه کارفرمایان و بیمه شدگان نسبت به قانون تامین اجتماعی

قسمت اجرائیات :

وظیفه اصلی این قسمت همانگونه که از نامش پیداست صدور اجرائیه های مختلف در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان است . پیگیری وصول حق بیمه بعداز مرحله اخطاریه وظیفه دیگراین واحد است .

قسمت حسابداری :

وظیفه این قسمت رسیدگی به حسابهای هزینه های اداری ، پرسنلی ، تعهدات قانونی ، درآمد و ارسال گزارشهای لازمه است . تهیه ترازنامه وظیفه دیگر این واحد است . در ادامه به تشریح روند کار حسابداری خواهیم پرداخت .

قسمت اموراداری و خدمات :

بررسی و رسیدگی به امور اداری ،پرسنلی ، خدماتی و رفاهی کارکنان را به عهده دارد .

مسائل و مشکلات شغلی کارکنان از جمله استخدام ، جذب ، بکار گیری ، احکام حقوقی ، گروههای شغلی و غیره از وظایف این واحد می باشد ضمنا بررسی حضور کارکنان از نظر فیزیکی نیز به عهده این قسمت است .

تشریح وظایف واحد حسابداری  :

حسابداری دولتی در این سازمان ۴ مرحله دارد :

  1. ثبت داد وستد ها و فعالیتها مالی در سیستم  .
  2. طبقه بندی معاملات و فعالیتها در سیستم .
  3. خلاصه کردن نتایج فعالیت های مالی  بصورت تنظیم ترازنامه و صورتحساب درآمد و هزینه .
  4. تفسیر و تجزیه و تحلیل ارقام مندرج در صورت حسابها

 

سیستم های واحد حسابداری شامل موارد زیر است :

  1. سیستم بانک درآمد
  2. سیستم بانک تعهدات قانونی
  3. سیستم اموال و اثاثیه
  4. سیستم حقوق و دستمزد
  5. سیستم بودجه و اعتبارات
  6. سیستم مالی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: