مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی صنایع شیمیایی در شرکت نایلکس و ظروف یکبار مصرف رویال پلاستیک

گزارش کارآموزی صنایع شیمیایی در شرکت نایلکس و ظروف یکبار مصرف رویال پلاستیک

گزارش کارآموزی صنایع شیمیایی در شرکت نایلکس و ظروف یکبار مصرف رویال پلاستیک در ۶۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۸
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی صنایع

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی صنایع شیمیایی در شرکت نایلکس و ظروف یکبار مصرف رویال پلاستیک در ۶۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فصل اول 

تاریخچه

 روند رشد رویال پلاست باز هم ادامه یافت ، بطوریکه در سال ۱۳۹۰ کارخانه به محلی به مراتب وسیع تر با گنجایش ۵ دستگاه انتقال یافت .

امروز شرکت تولیدی رویال پلاست با توسعه در همه ابعاد مدیریتی ، انسانی و فن آوری به افقی دورتر می اندیشد و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن روز به همراه نیروهای متعهد و آگاه ، در این تلاش است که پنجره ای جدید را در این صنعت باز نماید .

د رشد رویال پلاست باز هم ادامه یافت ، بطوریکه در سال ۱۳۹۰ کارخانه به محلی به مراتب وسیع تر با گنجایش ۵ دستگاه انتقال یافت .

امروز شرکت تولیدی رویال پلاست با توسعه در همه ابعاد مدیریتی ، انسانی و فن آوری به افقی دورتر می اندیشد و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن روز به همراه نیروهای متعهد و آگاه ، در این تلاش است که پنجره ای جدید را در این صنعت باز نماید


تولید نایلون وانواع نایلکس کیسه فریزر.زباله سلفون. ونایلون شرینگ وحبابدار شرکت رویال پلاست اولین وبزرگترین تولید نخ و گرانول وظروف یکبار مصرف فوم وترمو فرمینگ وهمچنین بازیافت پلاستیک (گرانول) با تکنولوژی روز اروپا با بهترین کیفیت تولید شما را در رسیدن به هدف نهایتان که همانا تولید بهینه .بالا وکیفیت بی رقیب میباشد رهنمون میسازد.

ماشین الات .دستگاه وخطوط تولید ظروف یکبار مصرف .نایلون ونایلکس.نخ طنابهای کشاورزی وصنعتی شرکت تهران صنعت با کیفیت وفرمولاسیون خاص ساخت قابل رقابت با ماشین الات اروپایی در ایران با توانایی تولیدمی کند. 

شرکت رویال پلاست ه تولیدنایلون ، نایلکس ، دوخت وبرش اتوماتیک ، دستگاهای تولید نخ حبابی وشیت ، خط کامل گرانول ساز وتولید گرانول وبازیافت لاستیک پلاستیک دستگاهای عریض نایلون از ۲تا

۱۶مترودستگاهای نایلون حبابدار ، دستگاه های تولید نایلون شیرینگ با تکنولوژی روز اروپا با بهترین کیفیت وگارانتی بالاتولیدمیکند دستگاه صفحه لمسی کنترل مرکزی – قابلیت افزایش و کاهش سرعت تمام خودکار دوخت و برش تمام اتوماتیک

– بدون نیاز به تغییر سرعت چرخ)

– برش کیسه های سبک و شیشه ای

– برداشت ۹۰ درجه کیسه به روش گریپر – طرح استارلینگر

– ظرفیت تولید ۳۰ الی ۴۴ کیسه در دقیقه

ظرفیت در کیسه ۹۰*۶۰ از ۳۸ الی ۴۰ کیسه در دقیقه

– طول کاری : ۵۰ الی ۱۴۰ سانتیمتر

– عرض کاری از ۳۰ الی ۸۵ سانتیمتر

– دارای تغذیه چشمی حساس به رنگ (برش رول چاپ شده)

– دارای برش سرد برای برش کیسه های لمینتی

– دارای چرخ دوخت نیولانگ ژاپن DKN-3BP

– با تیغه برش گرم زیگزاگ – بدون نیاز به تعویض تا ۱۰ سال

– با دو سنسور تشخیص پارگی نخ دوخت

– با شمارش اتوماتیک تعداد کیسه های تولیدی


– با دوخت یک لای لبه پایینی

– با طاقه بردار هیدرولیک برای قطر رول ۱۴۰ سانتیمتر

— برش گرم صاف برای کیسه های صادراتی (جانبی)

— دولاکن ته کیسه طرح نیولانگ (جانبی

با توجه به افزایش حجم کاری و ظریفیت تولید ، دیگر یک کارگاه کوچک کفایت فعالیت و پاسخگویی به نیاز بازار را نمی داد ، از اینرو محل تولید به کارخانه ای درشهرک صنعتی تبدیل گردید


LDPE (Low مجموعه رویال پلاست در سال۱۳۸۷ و در همان فضای محدود با استفاده از یک دستگاه کوچک اکسترودر، جرقه تولید زده شد ، شور جوانی و اشتیاق به تولید از یکسو ، خلاقیت و مدیریت از سوی دیگر باعث گردید که این شرکت مسیر پیشرفت و ترقی را بدرستی طی نماید ، بطوریکه به تدریج تعداد دستگاه ها و متعاقبا ظریفیت تولید با افزایش چشمگیری مواجه شد.

روند رشد رویال پلاست باز هم ادامه یافت ، بطوریکه در سال ۱۳۹۰ کارخانه به محلی به مراتب وسیع تر با گنجایش ۵ دستگاه انتقال یافت .

امروز شرکت تولیدی رویال پلاست با توسعه در همه ابعاد مدیریتی ، انسانی و فن آوری به افقی دورتر می اندیشد و با بهره گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن روز به همراه نیروهای متعهد و آگاه ، در این تلاش است که پنجره ای جدید را در این صنعت باز نماید .


اما این حرکت نیز نقطه آغازی بود برای جهشی دیگر.


این شرکت در حال حاضر در وسعتی بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع و دارا بودن چند ۵ دستگاه تولیدی و انواع دستگاههای بازیافت روز ومدرن دنیا ، در حال ارائه انواع محصولات و خدمات به مشتریان می باشد.


فصل دوم

هدف از اجرای طرح

با توجه به آنچه که بیان شد و در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی نسبت به محرومیت زدایی ،هدف از ایجاد  شرکت تولید کفش و ظروف پلاستیکی عبارتند از :

۱-مشارکت در تولید صنعتی ملی

۲- کمک به برطرف کردن نیاز مردم به تولیدات پلاستیکی

۳- ایجاد شغل برای نیروی جوان و بیکار منطقه

۴- ایجاد درآمد با بوجود آمدن ارزش افزوده

۵- تقویت دور نمای تولید  در حد مقدور .

 

تعریف محصول

محصول تولیدی عبارت است از انواع تولیدات پلاستیکی شامل کیف دستی پلاستیکی ، و انواع ظروف پلاستیکی خانگی و صنعتی که با تکیه بر مواد اولیه پی وی سی pvc پلی اتیلن وپلی پروپیلینیp.p  تزریقی و بادی ساخته میشوند

ظروف پلاستیکی خانگی از قبیل ظروف ۴ لیتری (بانکه و دبه ) و چند لیتری ، پارچ، انواع تشتهای رختشویی خانگی و لگن ، کاسه و پشقاب پلاستیکی و … در نظر هستند .

در رابطه با ظروف صنعتی کلیه ظروفی ( بانکه هایی که برای پر کردن روغن های صنعتی ، سرکه ، آبلیمو و انواع مواد غذایی ) که در کارخانجات مورد استفاده بسته بندی قرار می گیرد ، از محصولات تولیدی این واحد هستند.


مواد اولیه مورد نیاز طرح،از فرآورده های پتروشیمی بوده که عمدتاً عبارتند از:

پودر پی وی سی و روغن دی او پی،مواد پلی اتیلنی در انواع مختلف و مواد پلی پروپیلینی. اخیراً تمامی این مواد در داخل کشور و در واحد های آبادان ،اراک،


بررسی تکنولوژیهای مختلف و انتخاب تکنولوژی مناسب

امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فنون بالاخص در زمینه صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته به آن ، ماشین آلات متنوعی در کارخانجات تولید محصولات پلاستیکی مشغول به کارند که بنا به نوع ظرفیت تولید قابل انتظار مشخصات فنی این دستگاهها متغییر می باشد در کارخانجاتی که ظرفیتهای تولید بسیار بالایی دارند ( خطوط تولید تمام اتوماتیک استفاده می شود گرچه این ماشین آلات گران قیمت بوده ولی در عوض دارای راندمان بالا و تولیدات مرغوب هستند به گونه ای که شاهد هستیم بعضی از کمپانی های صاحب نام توانسته اند به چنان ظرفیت وکیفیت تولید دست یابند که بازار های جهانی را در انحصار خود بگیرند با توجه به تجارب حاصله که توسط دست اندرکاران تولید داخلی بدست آمده است در واحد مورد بحث از ماشین آلات داخلی استفاده خواهد شد و عمدتاً از کار آنها رضایتی دارند از طریق امور مربوط به خرید وحمل آنها و هم چنین خدمات پس از فروش

وتعمیرات مربوطه به آسانی صورت می پذیرد .

از سوی دیگر ظرفیت شرکت آنقدر زیاد نیست که نیازی به استفاده از خطوط  تمام اتوماتیک خارجی که دارای قیمت های گزافی می باشد .


 

ب-۴-مشخصات ماشین آلات و تجهیزات بخش تولید

امروزه دستگاههای مجهز پیشرفته ای جهت تولید نایلکس وجود دارد به سبب گرانی قیمت این دستگاهها در خط تولید مورد بحث از یک دستگاه و یک دستگاه نیمه اتوماتیک استفاده می شود . سعی شده که ماشین آلات خط تولید حتی الامکان از داخل کشور تهیه گردد ، زیرا از یک طرف امروزه در زمینه ماشین آلات پلاستیک سازندگان داخلی توانمند و صاحب نامی وجود دارد که دستگاههای آنها در مقایسه با انواع خارجی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است واز سوی دیگر
.

این مطلب نه بدان معنی است که عدم استفاده از ماشین آلات مدرن را از دیدگاه فنی و اقتصادی دچار مشکل خواهد کرد بلکه انتخاب ماشین آلات گران واتومات با راندمان تولید زیاد درزمانی  توجیه دارد که دستگاههای دستی و نیمه اتومات  قدرت تولید ظرفیت اسمی طرح را نداشته  باشد و با تولید قطعات صنعتی دقت بسیار بالایی را طلب نماید .

دستگاههای مستقر در خط تولید بایستی توانایی تولید ظرفیت هایی را که در قسمت تولیدات وظرفیت تولیدی بدانها اشاره شد ، را داشته باشند و یا به عبارتی ماشین الات  بایستی متناسب با نوع تولیدات و ظرفیت آنها بوده و نمی توانند دستگاههای مخصوص برای تولید ظروف پلاستیکی خانگی و صنعتی استفاده کرد به علاوه قالبهای هر یک از تولیدات مخصوص به خود آن تولید می باشند وبرای هر قطعه جدید باید قالب مخصوص آن ساخته شود که در این طرح ما از دستگاههایی استفاده نموده ایم که متناسب با سرمایه و ظرفیت تولیدی ما می باشد .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: