مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی عمران در ساخت سوله و ساختمان اداری

گزارش کارآموزی عمران در ساخت سوله و ساختمان اداری

گزارش کارآموزی عمران ساخت سوله و ساختمان اداری در ۶۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۵
حجم ۱۵ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی عمران

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی عمران  ساخت سوله و ساختمان اداری در ۶۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

بررسی زمین پروژه از نظر عوارض ( پستی وبلندی) :

برای شروع به انجام هر پروژه عمرانی میبایست به شناخت و بررسی زمین آن پروژه پرداخت . در این ضمینه ما ابتدا با کمک دوربین ترازیاب تمام زمین محل احداث پروژه را ترازیابی کردیم و سپس با در دست داشتن کدهای ارتفاعی شروع به تسطیح  زمین

پروژه کردیم تا به کدهای مشخص شده در نقشه اجرایی برای اجرای فنداسیون  برسیم. در این مرحله است که میبایست حجم عملیات خاکی مشخص گردد تا با توجه به آن نوع وسیله خاکبرداری تعیین شود . در این پروژه با توجه به وسعت و کد ارتفاعی نقشه اجرایی لدر بهترین انتخاب برای برداشت خاک میباشد.

کنترل ابعاد زمین با نقشه اجرایی ( کنترل بر وکف ):

برای پیاده کردن هر نقشه اجرایی باید ارتفاع زمین پروژه با ارتفاع کف کوچه یا خیابان اطراف خود مورد بررسی قرار گیرد .اهمیت این موضوع به این علت است که همیشه باید کف پروژها قدری بالاتر از سطح خیابان قرار گیرد تا پس از کف سازی خیابان پروژه ما پایین تر از سطح خیابان قرار نگیرد تا پس از بارند گی نزولات  جوی به آن آسیبی نرساند . بر ساختمان هم از اهمیت خاصی برخوردار است و معمولا از لب جدول یا مثلا از تیرهای برق سنجیده می شود تا پروژه ها تماما در یک  راستا قرار گیرند. در این پروژه رفرنس ما برای کنترل ابعاد زمین دیوار همسایه  بود . تمامی طول ها در این مرحله باید انداره گیری شود وبه دقت کنترل گردد.عدم کنترل برداشت ها در این مرحله میتواند خسارت های بسیار سنگینی را به پروژه بزند .در این مرحله ما تمام طول ها را با استفاده از دوربین نقشه برداری پیاده کردیم و زاویای مورد نظر را که معمولا زوایای ۹۰ درجه هستند پیاده کردیم.

شروع عملیات خاکبرداری :

در این مرحله وبا داشتن کدهای ارتفاعی برای ما پستی و بلندی ها مشخص می گردد و با استفاده از لدر که با وجود خاک بسیار نرم منطقه بهترین انتخاب ممکن برای خاک برداری می باشد شروع به عملیات خاکبرداری میکنیم . ما در این پروژه ۸۰ سانتی متر خاکبرداری کردیم . تمامی خاک های برداشته شده در این مرحله به نقطه های از زمین که بلا استفاده بود حمل شد تا در مراحل بعدی از آن استفاده گردد . پس از اتمام کار یکبار دیگر کد های ارتفاعی را چک می کنیم تا از صحت عملیات خاکبرداری اطمینان حاصل.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: