مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرایند پتروشیمی رجال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرایند پتروشیمی رجال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرایند پتروشیمی رجال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در ۶۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۰
حجم ۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی شیمی

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی مهندسی شیمی شرح فرایند پتروشیمی رجال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر  در ۶۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


مقدمه و تشکر


با سپاس فراوان خدای عزوجل را که فرصتی را فراهم آورد تا اطلاعاتی هر چند اندک را به ندوخته های خویش بیفزاییم . متنی را که در پیش رو دارید حاصل بازدیدی است که از تاریخ ۲۳/۰۷/۸۷ و ۰۲/۰۹/۸۷ از پتروشیمی رجال واقع در منطقه ی ویژه ی اقتصادی ماهشهر که شامل قسمت های مخازن و utiliti خالص سازی ، پلیمرازسیون ، اکستروژن و بسته بندی تشکیل شده است می باشد . با این امید که توانستند باشم اطلاعاتی ناچیز را در قالب این گزارش فراهم کرده باشم . در پایان لازم می بینیم کمال تشکر را از زحمات بی دریغ پدر و مادرم عزیزان شامل در پتروشیمی رجال بخصوص جناب آقای مهندسی محمد تهرانی مدیر تولید و بهره برداری و مهندس سلامی کارشناس تولید را داشته باشم .

فصل اول : آشنایی کلی با مکان کارآموزی


این شرکت در سایت ۳ منطقه اقتصادی در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار « 13 هکتار طرح جاری و ۱۵ هکتار طرح توسعه » به وسیله بخش خصوصی ساخته شده است . عملیات احداث پتروشیمی رجال از سال ۱۳۸۰ آغاز گردید و در تاریخ ۱۱/۹/۸۵ به بهره برداری رسید . پتروشیمی رجال هم اکنون با تولید ۸۰ هزاتر تن در سال پلی پروپلین به روش Gas Phase مشغول به کار می باشد . این شرکت علاوه بر اینکه ۵/۱۲ درصد از نیاز کشور را بر آورده می کند یکی از صادر کنندگان پلی پروپلین به کشورهای همسایه ، اروپا و آسیای شرقی نیز می باشد . لازم به ذکر است که این شرکت توانایی تولید دو برابر ظرفیت فعلی را نیز داراست و خوراک این مجتمع پروپیلن مایع ، اتیلن و ۱ بوتن می باشد و تولیدات آن صنایع پلاستیک ، الیاف و صنایع پایین دستی پتروشیمی کاربرد دارد . پروپلین این مجتمع توسط خط لوله ای از پتروشیمی بندر امام خریداری می گردد . تأمین هوا ، بخار و آب و نیتروژن مورد نیاز این پتروشیمی از پتروشیمی فجز تهیه می گردد . تجهیزات این شرکت ابتدا در ساتل ۱۹۸۹ میلادی در کشور  ژاپن سخته شد و به دلیل مشکلاتی از قبیل بازده ای کم اقتصادی ، و نبود مواد خام اولیه نتوانست به کار خود ادامه دهد و در سال ۱۳۷۹ ( ه . ش ) توسط مدیریت مجتمع حاج آقای رجایی خریداری گردید و در سال ۱۳۸۰ ( ه . ش ) شروع به ساخت کرد . تکنولوژی به کار رفت در تولید پلی پروپلین در این مجمتع تحت عنوان the Novleh Process  که در عمل واکنش پلیمرزاسیون  در فاز گاز Gas Phase  صورت می گیرد . این روش تحت لیسانس ABB آلمان بوده که عنوان بزرگترین ارائه دهنده تکنولوژی و دانش فنی صنایع پتروشیمی در جهان کاملا ً شناخته شده است  ، این مجتمع با بهره گیری از سیستم هایی پیشرفته DCS و آخرین تجهیزات اندازه گیری و دانش فنی پرسنل متخصص و متعهد و مدیریت پویا موفق به تولید گریدهای Random و Hono گردیده است که خودآگاهی بسیار بزرگ در زمینه ی خودکفایی و شکوفایی صنعت پتروشیمی بوده است .

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: