پاورپوینت اصول کار سازمان های یادگیرنده
این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و می باشد
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 796 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 45 |
این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و… می باشد.
یادگیری سازمانی برپایه دانش و تجربهای كه در حافظه سازمان وجود دارد بنا میشود و به مكانیسمهایی مانند سیاستها، استراتژیها و مدلهایی برروی ذخیره دانش متكی است.
افراد و گروهها عواملی هستند كه از طریق آنها یادگیری سازمانی محقق میشود آرگریس(1999) یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراك گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد تیمها میداند.
- یادگیری سازمانی فرآیند کشف و اصلاح خطاهاست.(آرگریس،1977)
یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند بهسازی عملکردها از طریق دانش
و درک بیشتر است.(قهرمانی،1380)
2.یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند تغییر در دانش سازمان،افزایش
محدوده های ممکن و تغییر در ذهنیت افراد.(آرگریس،1999)
- فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و عملکردهای خود را بهبود بخشیده و با ایجاد تحول، به طور پیوسته با ارتقا و بهبود تواناییهای خود پیشرفت می نماید.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت