مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت اصول کار سازمان های یادگیرنده

دسته بندی :مدیریت مدیریت 30

این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و می باشد

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 796 کیلو بایت
تعداد صفحات 45
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و… می باشد.

lیادگیری تعاریف گوناگونی دارد اما در تمامی این تعاریف تغییر رفتار به عنوان رکن اساسی قلمداد می شود که بصورت مستقیم و گاهی غیر مستقیم قبل مشاهده است.
lسازمانهای امروزی جهان پیچیده اند و باید توانایی تطابق با دگرگونی های مداوم را برای رسیدن به موفقیت داسته باشند.(اتش پوروهمکاران.1387)
lاز نظر مارکوارت(به نقل اززالی.1385)هشت عامل نیاز به پیدایش سازمان های یادگیرنده را اجتناب ناپذیر می سازد:

¡یادگیری سازمانی از طریق به اشتراك گذاشتن بصیرتها، دانش، تجربه و مدل‎های ذهنی اعضاء سازمان حاصل می‎شود.

یادگیری سازمانی برپایه دانش و تجربه‎ای كه در حافظه سازمان وجود دارد بنا می‎شود و به مكانیسم‎هایی مانند سیاستها، استراتژی‎ها و مدل‎هایی برروی ذخیره دانش متكی است.

افراد و گروه‎ها عواملی هستند كه از طریق آنها یادگیری سازمانی محقق می‎شود آرگریس(1999) یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراك گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد تیم‎ها می‎داند.

  1. یادگیری سازمانی فرآیند کشف و اصلاح خطاهاست.(آرگریس،1977)

یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند بهسازی عملکردها از طریق دانش

و درک بیشتر است.(قهرمانی،1380)
2.یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند تغییر در دانش سازمان،افزایش

محدوده های ممکن و تغییر در ذهنیت افراد.(آرگریس،1999)

  1. فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و عملکردهای خود را بهبود بخشیده و با ایجاد تحول، به طور پیوسته با ارتقا و بهبود تواناییهای خود پیشرفت می نماید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: