Springer Handbook of Ocean Engineering
Springer Handbook of Ocean Engineering
Title: Springer Handbook of Ocean Engineering | Author(s): Manhar R Dhanak; Nikolas I Xiros | Publisher: Springer | Year: 2016 | Language: English | Pages : 1345 | ISBN: 3319166484, 9783319166483 | Size: 28 MB | Extension: pdf
This handbook is the definitive reference for the interdisciplinary field that is ocean engineering. It integrates the coverage of fundamental and applied material and encompasses a diverse spectrum of systems, concepts and operations in the maritime environment, as well as providing a comprehensive update on contemporary, leading-edge ocean technologies. Coverage includes an overview on the fundamentals of ocean science, ocean signals and instrumentation, coastal structures, developments in ocean energy technologies and ocean…
طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.
مطالب زیر را حتما بخوانید:
آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش عالی درس 1دوستان عزیز چون خودم این آموزش رو تست کردم و تاثیرشو درک کردم، برای شما عزیزان هم گذاشتم تا حالشو ببرین...به امید...
جزییات بیشترسورس ممبرگیر و بازدید گیر کانال تلگرامسورس ممبرگیر و بازدیدگیر تلگرام امروزه که نرم افزار تلگرام به پرطرفدارترین و محبوبترین شبکه اجتماعی کشور ایران عزیز تبدیل شده خیلی از توسعه...
جزییات بیشتردانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی بلانچینگ Blanching تعداد صفحات فایل: 33 اسلاید دسته بندی: پاورپوینت آماده صنايع غذايی فرمت فایل اصلی: PowerPoint قابل ویرایش 1- این پاورپوینت دارای...
جزییات بیشتربرنامه جدید ساخت هزاران اکانت اینستاگرام+آموزش تصویریبرنامه جدید ساخت هزاران اکانت اینستاگرام+آموزش تصویری ساخت هزاران اکانت اینستاگرام با iGramTool – instagram account creatorساخت هزاران اکانت اینستاگرام به صورت اتوماتیکنرم افزار...
جزییات بیشترمقاله ی کامپوزیت های تقویت شده با الیافتوجه توجه: این فایل دارای فرمت docمی باشد و اگر از گوشی استفاده میکنید حتما نرم افزار Quickofficeیا oliveoffice permiumرا نصب نمایید تا...
جزییات بیشترThe NeuronomiconTitle: The Neuronomicon | Author(s): Nathaniel J Harris | Publisher: Lulu.com | Year: 2018 | Edition: Hardcover | Language: English | Pages : 491 | ISBN: 0244938679, 9780244938673 |...
جزییات بیشترThe Prunus mume GenomeTitle: The Prunus mume Genome | Author(s): Zhihong Gao Series: Compendium of Plant Genomes | Publisher: Springer | Year: 2019 | Language: English | Pages : 169...
جزییات بیشترپاورپوینت (اسلاید) بررسی HFCS و كاربرد آن در صنايع غذايی تعداد صفحات فایل: 55 اسلاید دسته بندی: پاورپوینت آماده صنايع غذايی فرمت فایل اصلی: PowerPoint قابل ویرایش 1-...
جزییات بیشتر290 نمونه قرارداد آماده فارسی و انگلیسیویژگی های این مجموعه: 290 نمونه قرارداد آماده فارسی و انگلیسی فایل ها با فرمت .Doc و 100 درصد قابل ویرایش گلچینی بی نظیر...
جزییات بیشترپاورپوینت (اسلاید) بررسی خشک کن با بستر سیال Fluidized Bed Dravers تعداد صفحات فایل: 30 اسلاید دسته بندی: پاورپوینت آماده صنايع غذايی فرمت فایل اصلی: PowerPoint قابل ویرایش 1-...
جزییات بیشتردانلود پاورپوینت (اسلاید) بررسی آب H2O دید کلی : دانلود پاورپوینت بررسی آب H2O در 35 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx تعداد صفحات فایل: 35 اسلاید دسته...
جزییات بیشترDesign And Optimization Of Thermal Systems, With MATLAB® ApplicationsDesign And Optimization Of Thermal Systems, With MATLAB® Applications Yogesh Jaluria | CRC Press | 2020 | Edition: 3rd | English |...
جزییات بیشتر
قوانین ارسال دیدگاه در سایت