ارزیابی عملکرد بانک دی با رویکرد BSC
ارزیابی عملکرد بانک دی با رویکرد BSC
هدف از این مقاله ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۹ |
حجم | ۳۰۹ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریت
ارزیابی عملکرد بانک دی با رویکرد BSC
چکیده
مطابق پژوهش حاضر با عنوان «ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)، در ابتدا شاخص های ارزیابی عملکرد بانک دی در چهار بعد مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری به دست آمد، لذا به منظور صحه گذاری شاخص ها با استفاده از سه پرسشنامه، نظرات مدیران ارشد و کارشناسان بانک(برای شاخص های بعد مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری) و مشتریان بانک دی (برای شاخص های بعد مشتری) اخذ و بررسی گردید. نتایج حاصله نیز با استفاده از تکنیک های آماری پردازش شده و اولویت شاخص های هر بعد BSC تعیین گردید.
کلیدواژهها
کارت امتیازی متوازن؛ بعد مالی؛ بعد مشتری؛ بعد فرایندهای داخلی؛ بعد رشد و یادگیری
قوانین ارسال دیدگاه در سایت