ارزیابی عملکرد شرکت ارائه کننده خدمات آموزشی و مشاوره مدیریت با روش کارت امتیازی متوازن
ارزیابی عملکرد شرکت ارائه کننده خدمات آموزشی و مشاوره مدیریت با روش کارت امتیازی متوازن
هدف از این مقاله ارزیابی عملکرد شرکت ارائه کننده خدمات آموزشی و مشاوره مدیریت با روش کارت امتیازی متوازن (BSC) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۶ |
حجم | ۵۱۲ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی
ارزیابی عملکرد شرکت ارائه کننده خدمات آموزشی و مشاوره مدیریت با روش کارت امتیازی متوازن
چکیده:
در این تحقیق مدلی برای ارزیابی عملکرد در یک سازمان آموزشی پیشنهاد شده است. مبنای این مدل کارت امتیازی متوازن می باشد. بر اساس این مدل پس از شناسایی و واضح ساختن ماموریت و چشم انداز سازمان، اهداف سازمان در هر یک از چهار دیدگاه پیشنهادی کارت امتیازی متوازن (مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری) تعریف شده است. سپس معیارهای موفقیت، اهداف و شاخص ها تعیین و نتایج آن مورد بررسی قرار گرفته است.ابتدا ضریب اهمیت این شاخص ها اندازه گیری شده است تا شاخص های با اهمیت کمتر حذف شوند شود. سپس با استفاده از آنتروپی شانون به این شاخص ها وزن داده شده است تا نتایج به دست آمده از اندازه گیری اوزان این شاخص ها موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان شده و فرصت های بهبود مناسب فراهم شود. در نهایت، به منظور تعیین میزان اثربخشی شاخص های طراحی شده در دو دوره سه ماهه و شش ماهه عملکرد سازمان ارزیابی شد که نتایج حاصله بیانگر کسب موفقیت سازمان در جهت تحقق اهداف تعیین شده و درک این اهداف و شاخص ها از سوی کارکنان است.
کلید واژه:
ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، آنتروپی شانون، مطالعه موردی
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت