مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بازرگاني بين الملل -نظريه ها وكاربردها

دسته بندی :مدیریت مدیریت 19

بازرگاني بين الملل -نظريه ها وكاربردها

بازرگاني بين الملل -نظريه ها وكاربردها
تاليف و ترجمه : دكتر محمد حقيقي
تهيه و تدوين اسلايد : اوژن كريمي
فایل اصلی : PPT
تعداد کل اسلایدها : 243 اسلاید
حجم کل فایل ZIP : 2.5MB
فهرست مطالب فصول :
فصل اول : ديدگاها و نظريات بازرگاني بين الملل
فصل دوم : جنبه هاي سياسي و نقش دولتها در تجارت بين الملل
فصل سوم : پيدايش تشكل هاي اقتصادي در جهان
فصل چهارم : استراتژيهاي بازرگاني در عرصه جهاني
فصل پنجم : مديريت توليد و عمليات در قلمرو جهاني
فصل ششم : نظام…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: