مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی انواع حملات در شبکه ها بی سیم موردی

دسته بندی :امنیت مدیریت 35

بررسی انواع حملات در شبکه ها بی سیم موردی

دسته بندی امنیت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1.003 مگا بایت
تعداد صفحات 80
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی انواع حملات در شبکه ها بی سیم موردی

فصل اول

شبكه های بی سیم

مقدمه

در ادامه به معرفی استاندارد Bluetooth به عنوان یكی از انتخابهای جایگزین اتصالات كابلی قابل حمل پرداخته شده است. استاندارد Bluetooth به عنوان یك تكنولوژی كه از طول موجهای رادیویی كوتاه استفاده میكند جهت كاربردهای طول موج كوتاه مطرح شده است وقابلیت استفاده بی سیم از ابزار آلات متفاوت را در یك شبكه به ما می دهد. استفاده از این استاندارد، مزایای زیادی دارد كه سادگی و ارزان بودن آن از جمله آنها می باشد و این استاندارد دسترسی بی سیم به شبكه های محلی و شبكه تلفن موبایل و اینترنت رابرای ما ممكن می سازد.

در این تحقیق سعی گردیده تا به امكانات و قابلیتهای این استاندارد و معماری پایه ای و ظرفیت آن ولایه های مختلف آن بحث شود. شبكه بی‌سیم مجموعه‌ای انعطاف پذیر برای مبادله اطلاعات است كه جایگزین مناسبی برای شبكه‌های سیمی محسوب میگردد. در این نوع شبكه با استفاده از امواج رادیوئی و برخی فن‌آوری‌های دیگر ، داده‌ها از طریق هوا ارسال و دریافت می‌گردند و با این كار نیاز به ارتباطات سیمی به حداقل می‌رسد. همچنین مزیت این شبكه ها اینست كه ارتباطات داده‌ای در حال حركت را برای ما امكان پذیر می‌سازند.

این شبكه‌ها محبوبیت خاصی در بین برخی مشاغل و مكانهای عمومی مانند خدمات انبارداری، خدمات بیمارستانی و دانشگاهها پیدا كرده‌اند. در این محیطها از پایانه‌های دستی و Note Book ها برای ارسال همزمان اطلاعات به كامپیوترهای مركزی، استفاده می‌كنند.

شبکه‌های بی‌سیم کاربرد بسیاری دارند، سهولت و سرعت ساخت، ازمهمترین مزیت این نوع شبکه‌ها است. با توجه به انتقال داده در محیط باز (از طریق هوا) و محدودیت های موجود از جمله پهنای باند محدود، انرژی محدود، دامنهی ارسال محدود و…، کنترل ازدحام و تداخل و پروتکلهای مسیریابی متفاوت از شبکه‌های سیمی هستند.

در این مقاله به معرفی شبکه‌های بیسیم توری که ترکیبی از شبکههای ad hoc و سلولی هستند، میپردازیم. با توجه به طبیعت ترکیبی، اعمال پروتکلهای مسیریابی مربوط به سایر شبکه‌های بیسیم به این نوع شبکه، غیرممکن است، زیرا پروتکلهای مسیریابی باید ترکیبی از مسائل مربوط به شبکههای ad hoc و سلولی را در نظر بگیرند. در ادامه برخی از پروتکلهای مسیریابی و معیارهای مورد استفاده ، بررسی می‌شوند.
شبکه سلولی، شامل تعداد زیادی کاربر با پایانههای سیار، ایستگاههای اصلی، و کنترل کنندهی مرکزی است که توسط خطوطی با سرعت بالا، (سیمی یا microwave) به یکدیگر یا دنیای بیرون متصل میشوند. دادههای کاربران از طریق نزدیکترین ایستگاه اصلی ارسال میشوند، در نتیجه انتقال دادهی چندگامه در محیط بیسیم اشتراکی وجود ندارد. پایانههای سیار مسئولیت بسیار کمی دارند و تمامی تصمیمات مهم مانند زمان ارسال هر پایانه، فرکانس ارسال، برش زمانی، کد مورد استفاده، انرژی موردنیاز و.. بطور مرکزی و نوعا در کنترل کنندهی شبکه اتخاذ میشود. در صورت خرابی یکی از ایستگاههای اصلی، همهی کاربران مجاور آن، ارتباط خود را با شبکه از دست میدهند.(شکل ۱ – الف)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: