مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال هفتم و نهم

پژوهش حاضر، بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی اهتمام ورزیده استسؤالات پژوهش 1 آیا آموزش مشارکتی منجر به پیشرفت تحصیلی پایه هفتم و نهم می‌شود؟ 2 آیا میزان رضایت دانش آموزان در زمان تدریس بصورت مشاركتی بسیار بیشتر از رضایت آنها زمان تدریس بصورت سخنرانی است؟ 3– آیا آموزش مشارکتی موجب افزایش میزان فعالیت و مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یاد

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 224 کیلو بایت
تعداد صفحات 67
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

چکیده :

پژوهش حاضر، بررسی رابطه یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی اهتمام ورزیده است. جامعه آماری این پژوهش را دانش آموزان سال هفتم و نهم تشکیل می دهد. با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای تعداد، 20 نفر به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. برای آزمایش فرضیه ها از پرسشنامه استفاده شده است.

پس از جمع آوری داده ها فرضیه پژوهشی که شامل 4 فرضیه بود مورد تجزیه و تحلیل واقع شد. برای بدست آوردن میزان ارتباط با وجه اشتراک بین دو گروه از ضریب همبستگی استفاده به عمل خواهد آمد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه بسم الله الرحمن الرحیم ……………………………………………………………………………………………………………………….الف

تقدیر و تشکر……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ب

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ت

فهرست مطالب……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ث

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1

بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2

ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5

فرضیه‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 6

تعاریف………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 7

فصل دوم: پیشینه تحقیق

ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11

پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 37

فصل سوم: روش شناسی

جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 48

روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 48

ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 48

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم: نتیجه گیری

بحث بر یافته‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 61

محدودیت‌ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 63

پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 64

منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 65

ضمائم

پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 66

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: