مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها با استفاده از مدل SWOT و QSPM

برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها با استفاده از مدل SWOT و QSPM

دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل zip
حجم فایل 583 کیلو بایت
تعداد صفحات 17
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند
تدوین برنامه ریزی استراتژیک موثر می باشد.در اقتصاد امروز ایران با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنها
مدیریت این موسسات مستلزم برخورداری مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با محیط
داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت
ها،ضعف ها،فرصت ها و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت بندی عوامل
کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 6 شعبه بانک
شهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشد
تا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکار استراتژیک جهت برتری در عرصه بانکداری در سنوات
آینده جهت این بانک تدوین و تنظیم شود .

در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایندتدوین برنامه ریزی استراتژیک موثر می باشد.در اقتصاد امروز ایران با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنهامدیریت این موسسات مستلزم برخورداری مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با محیطداخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوتها،ضعف ها،فرصت ها و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت بندی عواملکلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 6 شعبه بانکشهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشدتا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکار استراتژیک جهت برتری در عرصه بانکداری در سنواتآینده جهت این بانک تدوین و تنظیم شود .

اهداف مقاله:

هدف اصلی: تدوین برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها. هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت

بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 5 شعبه

بانک شهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد. .

هدف فرعی 4: ایجاد زمینه دسترسی آسان برای استفاده از خدمات بانک در سراسر کشور

هدف فرعی 2: تدوین و اجرای برنامه جامع بانکداری الکترونیکی بر اساس معیارهای استاندارد

: هدف فرعی 9 – نیازسنجی گروههای مختلف بازار و طراحی خدمات نوین براساس نیازهای آنها با رویکردهای نوین

بازاریابی

سوالات:

-4 برنامه ریزی استراتژیک چیست؟

-2 برای گسترش خدمات بانکی در سراسر کشور چه راهکاری باید تدوین کرد؟

-9 ضرورت نیازسنجی از انواع مشتریان در دنیای امروز چیست؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: