برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها با استفاده از مدل SWOT و QSPM
برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها با استفاده از مدل SWOT و QSPM
دسته بندی | مقالات ترجمه شده |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 583 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 17 |
در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایندتدوین برنامه ریزی استراتژیک موثر می باشد.در اقتصاد امروز ایران با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنهامدیریت این موسسات مستلزم برخورداری مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با محیطداخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوتها،ضعف ها،فرصت ها و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت بندی عواملکلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 6 شعبه بانکشهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشدتا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکار استراتژیک جهت برتری در عرصه بانکداری در سنواتآینده جهت این بانک تدوین و تنظیم شود .
اهداف مقاله:
هدف اصلی: تدوین برنامه ریزی استراتژیک در بانک ها. هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت
بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 5 شعبه
بانک شهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد. .
هدف فرعی 4: ایجاد زمینه دسترسی آسان برای استفاده از خدمات بانک در سراسر کشور
هدف فرعی 2: تدوین و اجرای برنامه جامع بانکداری الکترونیکی بر اساس معیارهای استاندارد
: هدف فرعی 9 – نیازسنجی گروههای مختلف بازار و طراحی خدمات نوین براساس نیازهای آنها با رویکردهای نوین
بازاریابی
سوالات:
-4 برنامه ریزی استراتژیک چیست؟
-2 برای گسترش خدمات بانکی در سراسر کشور چه راهکاری باید تدوین کرد؟
-9 ضرورت نیازسنجی از انواع مشتریان در دنیای امروز چیست؟
قوانین ارسال دیدگاه در سایت