مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق خبر در اصول روابط عمومی

تحقیق خبر در اصول روابط عمومی

دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات 47
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه:
خبر چسیت؟ پرسشی كوتاه كه پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات روزنامه نگاری را شكل داده است.
خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید.
در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید كه فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون كهنه است، قابل طرح نیست و وقتی واقعیت تازه نیست، نمی تواند جنبه خبری داشته باشد.
خبر، پیامی است كه احتمال صدق و كذب در آن وجود دارد.
خیلی از خبرها به چاپ می رسند، اما روز بعد یا مدتی بعد تكذیب می شوند. بنابراین، تعریف فوق نیز فقط بخشی از مفهوم خبر را در بر می گیرد، اما در عین حال باید افزود كه بر خلاف پیشین، كه خبر را گزارش می خواند، در این تعریف، خبر پیام نامیده می شود.

فهرست مطالب
مقدمه
ارزشهای خبری
عناصر یا اركان خبر
سبكهای خبرنویسی
منبع ولید
تیتر یا سرعنوان
ویرایش
خبر غیرقابل چاپ
احترام به معتقدات
از غفلت تا رشوه
فرآیند خبر
گزینش و استحاله
دروازه بانی خبر
معیار عبور خبر
مدلهای حركت یا جریان خبر
جامعه شناسی تولید خبر
خبرهای رویداد مدار و فرآیند مدار

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: