مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق سیستم اطلاعات بازاریابی

دسته بندی :اقتصاد مدیریت 29

این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاریابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابیتعریف بازار

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات 30
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاریابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی تعریف بازاریابی اهداف بازار یابی ضرورت بازاریابی: Marketing تعریف مدیریت بازاریابی بازاریابی و…. می باشد. همچنین:

فهرست

مقدمه.3

بازاریابی..7

کارکرد.9

ارکان بازاریابی..9

تفاوت بازاریابی با تبلیغات…9

تفاوت بازاریابی با فروش….10

انواع بازاریابی..10

بازاریابی صنعتی و مصرفی..10

تأثیر تکنولوژی در بازاریابی..12

دانش بازاریابی در ایران..12

نسل‌های بازاریابی..12

بازاریابی اجتماعی..13

سیستم های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازاریابی..15

سیستم اطلاعاتی بازاریابی..16

اطلاعات بازاریابی :17

سیستم های سوابق داخلی :18

بانك اطلاعاتی بازاریابی..18

سیستم های اطلاعاتی رقابتی..18

سیستم های ویژه برقراری تماس با مشتری :19

مدل های سیستم اطلاعات بازاریابی:19

مدل سیستم اطلاعات بازاریابی كاتلر.19

مدل مفهومی آشیل و جوبر.19

عوامل تاثیرگذار در طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی..20

نتیجه گیری..20

اهداف سیستم‌های اطلاعات بازاریابی..23

تعریف سیستم‌های اطلاعات بازاریابی..24

طبقه‌بندی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی..25

سیستم‌های اطلاعات بازاریابی مدیریتی..25

سیستم‌های اطلاعات بازاریابی عملیاتی..25

سطوح استراتژی و خرده سیستم‌های مشابه آن در MKIS.27

منابع..29

مقدمه

هیچ فعالیت بازاریابی نمی‌تواند در انزوا و جدا از دیگر موارد انجام پذیرد، البته باید این را هم مدنظر قرار داشت که وقتی به این موضوع اشاره می‌کنیم منظورمان این است که همواره نیروهای مختلف داخلی و خارجی، قابل‌کنترل و غیرقابل‌کنترل وجود دارند که همواره در حال اثرگذاری بر روی آن هستند. از این‌ رو به‌منظور اطلاع از اینکه چه نیرویی در حال اثرگذاری بر روی آن است و اثر این نیرو بر روی فرایند بازاریابی چیست، بازاریاب نیاز به جمع‌آوری اطلاعات خود از طریق منابع خودش داشته که در الفبای بازاریابی می‌توانیم بگوییم که وی در حال جمع‌آوری اطلاعات بازار یا تشکیل دادن یک سیستم اطلاعات بازاریابی است.

یک سیستم اطلاعات بازاریابی مجموعه‌ای از فرایندها و روش‌ها است که به‌منظور تولید، تحلیل، انتشار و نگهداری اطلاعات پیش‌بینی‌شده تصمیم‌های بازاریابی بر اساس یک‌روند منظم و مداوم طراحی‌شده است. یک سیستم اطلاعات می‌تواند به‌صورت عملیاتی، مدیریتی یا استراتژیک برای چندین زمینه مختلف از بازاریابی مورداستفاده قرار گیرد.

این مجموعه از اطلاعات یک فرایند ادامه‌دار است که اطلاعات را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، ضمن ترکیب آن‌ها با یکدیگر آن‌ها را به برای افراد یا بخش‌هایی ارسال می‌کند که مسئول رفع نیازهای نقاط مختلف بازار هستند. اثربخشی سیستم بازاریابی در صورتی ثابت می‌شود که یک سیستم اطلاعات بازاریابی قوی در پشت سر آن قرار داشته باشد و یک مزیت رقابتی قابل‌توجه را در

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: