مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 771 کیلو بایت
تعداد صفحات 16
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مكنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

A Novel Internal Fault Analysis of a Brushless DC Motor Using Winding Function Theory

چكیده

این مقاله یك تابع مبتنی بر سیم پیچ را در سیم پیچ های استاتور بدون جاروب (BLDC) در موتور های DC را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است .ضروری است كه تجزیه و تحلیل دستگاه با اشكالات داخلی انجام شده و طراحی مناسی در راستای سیستم های حفاظت برای جلوگیری از مشكل انجام شود توابع پیچ در پیچ و آندوكتانس سیم پیچ استاتور در جزئیات توضیح داده می شود و نتایج شبیه سازی بر اساس تئوری تابع ارائه خواهد شده و تجزیه و تحلیل اختلالات جریان و نوسانات گشتاور به نوبه خود بررسی می شوند. از نظر تحلیل جریان استاتور وگشتاور می تواند سالم یا معیوب بوده و توسعه یابد نتایج شبیه سازی دقیق در این مقاله نشان می دهد كه دستورالعملی برای تشخیص زود هنگام خرابی داخلی در موتور BLDC وجود دارد.

كلمات كلیدی ، موتورBLDC، تجزیه و تحلیل خطاهای داخلی ، اتصالات خود به خودی انجام گرفته تابع تئوری سیم پیچ

1- مقدمه

موتورهای الكتریكی نقش مهمی در كارامدی صنایع و فرآیندها دارند. عوارض جانبی ناشی از گرما و لرزش به طور طبیعی وجود دارد و گاهی اوقات به زوال تدریجی موتورهای الكتریكی منجر می شود. و شكست نهایی سیم پیچ را در دستگاه باعث می شود. این شكست داخلی گشتاور را افزایش می دهد كه عملكرد دستگاه را زیر سئوال می برد درك و تشخیص اختلالات در موتور كمك خواهد كرد. تا از این تخریب های زیاد جلوگیری شود. بسیاری از تحقیقات نشان می دهد كه اكثریت الكترو و موتورها با استاتور های سیم پیچی شده دچار خراب می شود كه به دلیل عایق های آن است. اگر چه هیچ داده تجربی به منظور نشان دادن زمان تأخیر وخرابی عایق وجود ندارد و محتمل است كه انتقال به صورت آنی و شكست به صورت آنی نسیت بنابراین تشخیص زود هنگام به خصوص در مقدار خسارت موتور و از بین رفتن سیم پیچ مجاور و هسته استاتور موثر بوده و كاهش هزینه های تعمیر را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله یك روش مبتنی بر تابع سیم پیچ برای مدل سازی یك موتور BLDC ارائه شده است. كه در مدار كوتاه راستاتور سیم پیچ شده توسعه یافته و این رویكرد جدید به تجزیه و تحلیل شكست كمك خواهد نموده تا درك مشخص از آن بدست آمده و دستورالعملهایی برای تشخیص زود هنگام شكست در داخل موتور BLDC بوجود بیاید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: