مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله سمینار شبکه های علامت دار در رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله سمینار شبکه های علامت دار در رسانه های اجتماعی

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل doc
حجم فایل 1.971 مگا بایت
تعداد صفحات 27
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه

رابطه ی بین کاربران در سایت های رسانه های اجتماعی اغلب انعکاسی از ترکیب تعاملات مثبت و منفی است.در مقایسه با اکثر تحقیقاتی در مورد شبکه های اجتماعی که بیشتر به طور مثبت بر روی بیان و تفسیر لینک های ما بین افراد تمرکز دارد. ما چگونگی شرح و بیان اثرات مثبت و منفی ارتباطات بر روی ساختار رسانه های اجتماعی آنلاین را مورد مطالقه قرار می دهیم. ما تئوری شبکه های علامت دار را از روی روانشناسی اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. ما فهمیدیم که تئوری کلاسیک تعادل ساختاری، به سمت دستیابی به الگوهای رایج تعاملی میل میکند. اما این همچنین با بعضی از پدیده های طبیعی پایه مغایر است.مشاهدات ما مخصوصا وابسته به نتایجی است که به صورت مستقیم از شبکه های آنلاین بدست می آید. ما سپس تئوری متناوب حالت را که شرح بهتری از لبه علامت دار مشاهده شده را دارد، توسعه می دهیم و یک دید درونی نسبت به مکانیسم های اجتماعی برای ما فراهم می کند. کار ما یکی از اولین ارزیابی های تئوری شبکه های علامت دار در مقیاس بزرگ را فراهم می کند، که از مجموعه داده های آنلاین استفاده می کند.همچنین یک چشم انداز برای استدلال در مورد سایت های رسانه های اجتماعی نیز فراهم می کند.

کلید واژگان : شبکه های علامت دار، تعادل ساختاری، تئوری حالت، لبه های مثبت و منفی.

ABSTRACT
Relations between users on social media sites often reflect a mixture of positive (friendly) and negative (antagonistic) interactions. In contrast to the bulk of research on social networks that has focused almost exclusively on positive interpretations of links between people we study how the interplay between positive and negative relationships affects the structure of on-line social networks. We connect our analyses to theories of signed networks from social psychology. We find that theclassical theory of structural balance tends to capture certain common patterns of interaction but that it is also at odds with some of the fundamental phenomena we observe — particularly related to the evolving directed nature
of these on-line networks. We then develop an alternate theory of status that better explains the observed edge signs and provides insights into the underlying socialmechanisms. Our work provides one of the first large-scale evaluations of theories of signed networks using on-line datasets as well as providing a perspective for reasoning about social media sites.

فهرست مطالب

مقدمه 1

لینک های مثبت و منفی 2

تئوری شبکه های علامت دار –تعادل2

تئوری شبکه های علامت دار – حالت 3

مقایسه دو تا تئوری 4

شرح مجموعه داده ها 5

تحلیل شبکه های غیرجهت دار6

تحلیل شبکه های جهت دار8

زمان بندی و گوناگونی8

فرمول بندی تئوری حالت9

لینک های محتوایی11

ترکیب نقش حالت 12

نتایج بحث شده 13

نتایج21

منابع 22

مقدمه

در همین زمان یک چالش به صورت مداوم وجود دارد و به عنوان یک دیدگاه مطالعاتی در بحث محاسبات شبکه های اجتماعی سازگار شده است . کاربران می توانند ارتباطات غنی و توانمند را از طریق این تنظیمات توسعه دهند. در حالی که این تحلیل شبکه ها به طور کلی پیچیدگی ارتباط را با وجود لینک های دو به دو کاهش می دهد.این یک مشکل اساسی تحقیقات است که به عنوان پلی باعث بوجود آمدن وقفه بین ارتباطات فروان و شبکه طبیعی شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: