مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله طبقه بندی و مدیریت استرات‍‍ژیك خدمات در تجارت الكترونیك

ترجمه مقاله طبقه بندی و مدیریت استرات‍‍ژیك خدمات در تجارت الكترونیك

دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل docx
حجم فایل 217 کیلو بایت
تعداد صفحات 10
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

طبقه بندی و مدیریت استرات‍‍ژیك خدمات در تجارت الكترونیك

توسعه طبقه بندی خدمات بر مبنای ادراك مشتری

از اواخر 1990 ،استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش كاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد كالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مكان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الكترونیكی به عنوان مكانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. كه تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الكترونیك صورت گرفت.

موارد بسیاری از موفقیت شركتهایی كه خدمات استاندارد به صورت الكترونیكی ارائه می دهند وجود دارد از قبیل شركت های نرم افزاری، كتاب فروشی ها و….در هر حال خدمات به دلیل ناملموس بودنشان به سختی استاندارد شده و از طریق كانال آنلاین فرستاده می شوند. اما امروزه این مشكلات با پیشرفتIT به طور وسیعی حل شده و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به شكل سنتی، شروع به ارائه خدمات آنلاین كرده اند. در حال حاضر مسئله اصلی پیدا كردن راه هایی برای ارائه آنلاین خدمات و مدیریت موثر آنها است كه همانند كالاهای ملموس ارائه خدمات آنلاین نیاز به دید استراتژیك دارد.

مطالعات متعددی روی این مسئله صورت گرفته كه محدودیت های معینی داشته اند. ضمن احترام به مطالعات تجارت الكترونیك بخش زیادی از تحقیقات موجود روی كالاهای ملموس تمركز دارد. در مقایسه با وجود اینكه خدمات سهم عمده ای در معاملات تجارت الكترونیك دارند توجه اندكی به ارائه خدمات به صورت الكترونیكی شده است. اما شركت های موفقی وجود دارند كه خدمات مناسب آنلاین ارائه دادهو استراتژی های متناسب به كار می برند. این استراتژی ها باید متناب با نوع خدمت ارائه شده متفاوت باشند و بر اساس ویژگی های منحصر به فردخدمت برای ارائه آنلاین انتخاب شوند. بنابراین نیاز به ایجاد یك طبقه بندی خدمات در تجارت الكترونیكی و نیز بررسی استراتژی های مناسب برای گروه بندی آنها ضروری است.

در تجارت الكترونیك موفقیت تجاری تا حد زیادی به درك مشتری از ویژگی های معامله بستگی دارد. در نتیجه ایجاد یك طبقه بندی برای خدمات آنلاین با تاكید روی دیدگاه مشتری مفید خواهد بود. مشتری در بازار امروز به عنوان یكی از نیروهای قدرتمند مورد توجه است كه در تجارت الكترونیك نیز می تواند اهمیت یكسانی داشته باشد. علاوه بر این انتظارات مشتری در مورد خدمات آن لاین نقش اساسی در شكل گیری رضایت آنها ایفا می كند.

برای غلبه بر محدودیت های مطالعات موجود و ارضائ نیازهای در حال ظهور در اینترنت این مقاله تلاش می كند تا یك طبقه بندی بر مبنای ادراك مشتری در معاملات خدمات آنلاین ایجاد كند . انتظار می رود نتایج برای بازاریابی و نتایج عملكردی تجارت آن لاین مفید باشند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: