مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله گسترش نوآوری

ترجمه مقاله گسترش نوآوری

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 378 کیلو بایت
تعداد صفحات 17
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

گسترش نوآوری:چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد – 2014

Open innovation: how academic spin-off firms match incoming knowledge with knowledge gaps on critical resources – 2014

چکیده:

بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهی، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دریافتی برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسی می کنیم.

در یک نمونه 105 تایی شركت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.

کلمات کلیدی:

کمبود منابع- دانش شبکه ای- تطبیق- گشترش نوآوری.

1 – مقدمه:

بسیاری از شرکت های آکادمی که اسپین آف تجربه کوتاهی در منابع داشته اند که رشد آن ها کاهش یافته است. [1] و [2] و [3] رشد آهسته در تضاد با انتظارات سیاست های بالا در مورد شرکت های دانشگاهی اسپین آف است: آن ها دانش تجاری را در دانشگاه ها، افزایش اشتغال با تکنولوژی بالا و بهبود بوم شناسی کسب و کار در منطقه را توسعه دادند. در حالی که کمک به انتشار گسترده تر از فاوری های جدید و اغلب پایدار در جامعه می کند. از این رو مهم است که بینشمان را به پس زمینه و بستر رشد آهسته در میان شرکت های اسپین آف دانشگاهی افزایش دهیم.

این تحقیق این کار را با تجزیه و تحلیل مسئله تطبیق به دست آوردن دانش خارجی با منابع انجام می دهد که در زمینه گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای زیان دیده است. نوآوری و رشد به طور فزاینده ای به نتیجه فرایندهای تاملی بین طیف گسترده ای از احزاب مانند تامین کنندگان، پیمانکاران، رقبا، مشتریان و دانشگاه ها تبدیل شده است. [4] و [5] این تغییر به عنوان گسترش نوآوری، به عنوان استفاده از جریان هدفمند و دانش خروجی برای سرعت بخشیدن به نوآوری های داخلی و گسترش بازار برای استفاده از نوآوری های خارجی به ترتیب تصور شده است. [4] جدا از اجزای خارجی و داخلی نوآوری ممکن است به نفع فرایندهای جفت شده و یا همکاری با شرکا باشد. [6] با توجه به عدم منابع و رشد آهسته، شرکت های اسپین آف دانشگاهی در یک وضعیتی هستند. که خواستار اتخاذ برخی از حالت های گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای هستند. کار آفرینان اغلب فارغ التحصیلان دانشگاهی یا اعضای کارکنان دانشگاهی هستند که با عدم درک بازار و مهارت های بازاریابی،مهارت های مدیریتی و (دانش در مورد کسب) سرمایه مالی هستند. [3] و [7] آنچه که دراین خصوص به نظر می رسد مهم باشد. این است که کارآفرینان منابع با ارزش، دانش خاص را تشخیص می دهند. پژوهش حاضر با هدف پر کردن شکاف دانش در ادبیات را دارد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: