مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص

دسته بندی :مدیریت مدیریت 21

دانلود آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص تحقیق آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص مقاله آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص آشنایی با مفاهیم كیفیت 45 ص

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 55 کیلو بایت
تعداد صفحات 45
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 45 صفحه

عنوان فصل 1 – اطلاعاتی درباره سازمان بین المللی استاندارد (ISO) -Iso ، سازمان پشت صحنه حامی ISO 9000 -سازمانی بیش از فقط ISO 9000 -نام ISO -غیر دولتی -اختیاری -اتفاق نظر -وظیفه ISO -رعایت استانداردها -صدور گواهی ISO 9000 -علامت ISO -خانواده ISO 9000 – QSAR -و سرانجام فصل 2- مبانی مدیریت كیفیت – مقدمه و توضیح مفاهیم – تغییر در مفهوم كیفیت – مفهوم كیفیت – كیفیت از دیدگاه ایزو 9000 – مدیریت كیفیت – اهداف مدیریت كیفیت – فایده نظام مدیریت كیفیت عنوان فصل 3- نظام مدیریت براساس استانداردهای ISO 9000 – مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 1994 – ایزو 9001 – ایزو 9002 – ایزو 9003 – استانداردهای سیستم مدیریت كیفیت ISO 9000- 2000 1- مدل فرآیندی 2-توالی 3- بهبود مستمر 4- رضایت مشتری 5- منابع 6- لغات و اصطلاحات 7- مطابقت با ISO 14001 8- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 2000 فصل 4 – متن استاندارد ISO 9001 – 2000 0- مقدمه 0- 1- كلیات 0-2- نگرش فرآیندی 0-3- ارتباط با ISO 9004 0-4- سازگاری با سایر سیستم های مدیریت 1- دامنه كاربرد 1-1- كلیات 1-2- كاربرد 2- استاندارد مرجع 3- واژگان و تعاریف عنوان 4- سیستم مدیریت كیفیت 1-4- نیازمندی های عمومی 2-4- الزامات كستند سازی 4-2-1- كلیات 4- 2- 2- نظامنامه كیفیت 4-2-3- كنترل مستندات 4-2-4- كنترل سوابق كیفیت 5- مسئولیت مدیریت 5-1- تعهد مدیریت 5-2- تمركز بر مشتری (مشتری گرایی) 5-3- خط مشی كیفیت 5-4- طرح ریزی 5-4-1- اهداف كیفیتی 5-4-2- طرح ریزی سیستم مدیریت كیفیت 5-5- مسئولیت، اختیارات و ارتباطات 5-5-1- مسئولیت و اختیار 5-5-2- نماینده مدیریت 5-5-3- ارتباطات داخلی 5-6- بازنگری مدیریت 5-6-1- كلیات 5-6-2- ورودی های بازنگری 5-6-3- خروجی های بازنگری 6- مدیریت منابع 6-1- تامین منابع عنوان 7-5-3- شناسایی و ردیابی 7-5-4- اموال مشتری 7-5-5- نگهداری و محافظت از محصول 7-6- كنترل وسایل پایش و اندازه گیری 8- اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود 8-1- كلیات 8-2- پایش و اندازه گیری 8-2-1- رضایت مشتری 8-2-2- ممیزی داخلی 8-2-3- پایش و اندازه گیری فرآیندها 8-2-4- پایش و اندازه گیری محصول 8-3- كنترل محصول نامنطق 8-4- تجزیه و تحلیل داده ها 8-5- بهبود 8-5-1- بهبود مستمر 8-5-2- اقدامات اصلاحی 8-5-3- اقدام پیشگیرانه – پیوست (ارتباط بین ISO 9001- 1994 و ISO 9001 – 2000) -پیوست (ارتباط بین ISO 9001 – 2000 و ISO 90

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: