مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق آماده با عنوان مدیریت استراتژیك (راهبردی)

دسته بندی :مدیریت مدیریت 21

دانلود تحقیق آماده با عنوان مدیریت استراتژیك (راهبردی) در حجم 19 صفحه با فرمت word و قابلیت ویرایش ویژه کار تحقیقی درسهای مدیریت استراتژیک، مدیریت استراتژیک پیشرفته مبانی سازمان و مدیریت مدیریت عمومی اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوط به مجموعه مدیریت

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.447 مگا بایت
تعداد صفحات 19
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان مدیریت استراتژیك (راهبردی)

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)

تعداد صفحات: 19 صفحه

فرمت:word ( قابل ویرایش)

همراه با فهرست منابع

این فایل شامل تحقیقی بسیار کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارهای بسیار زیبا در زمینه “مدیریت استراتژیك (راهبردی)” بوده که در 19 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت استراتژیک، مدیریت استراتژیک پیشرفته- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوط به مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

پیشینه مدیریت استراتژیک

تعریف مدیریت استراتژیک

تعریف استراتژی

نقش و ضرورت استراتژی در سازمان

سیر تکامل پارادایم استراتژی

مفهوم پارادایم

مصداق هایی از پارادایم

ورود مفهوم استراتژی و سیر تحول آن در عرصه سازمان و مدیریت

تاریخچه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک

مزایای مدیریت استراتژیک

سطوح مدیریت استراتژیک

انواع استراتژی ها

انواع استراتژی های عمومی (ژنریک مایکل پورتر)

الگوی جامع مدیریت استراتژیک (دیدگه فرد آ. دیوید)

چارچوب جامع تدوین استراتژی (دیدگاه فرد آر. دیوید)

تعیین هدف های بلندمدت

تعیین مأموریت و چشم انداز

تجزیه و تحلیل محیط های داخلی و خارجی

تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی

تجزیه و تحلیل سوات

ماتریس داخلی و خارجی

تصمیم گیری (تعیین اولویت استراتژی های انتخاب شده)

اجرای استراتژی

تعیین هدف های سالانه

تعیین سیاست ها

تخصیص منابع

ارزیابی استراتژی

محاسبه و ارزیابی عملکرد

منابع

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: