مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود فصل دوم پایان نامه ارشد مدیریت با موضوع تاثیر ابعاد TQM بر سفارشی سازی انبوه

دسته بندی :مدیریت مدیریت 17

دانلود فصل دوم پایان نامه ارشد مدیریت با موضوع تاثیر ابعاد TQM بر سفارشی سازی انبوه

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 126 کیلو بایت
تعداد صفحات 43
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فصل دوم تحقیق فصل ادبیات پژوهش است، دراین فصل تحقیق به سابقه تاریخی، مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرداخته می شود که نیاز به صرف وقت زیاد و کار بیشتر دارد. و جمع آوری یک سری مقاله که در باره موضوع مورد پژوهش ما باشد چه تحقیق نویسی یا حتی نوشتن مقالات ISI (که بخش ادبیات پژوهش یک بخش مهم و اساسی آن است) کار بسیار وقت گیر و پر هزینه ای است. مطالب ارائه شده در بخش ادبیات پژوهش همه باید استناد داشته باشد و معمولا از گذشته دور و نزدیک شروع و به آینده می رسد؛ که در این بخش باید با رفرنس دادن به مقالات معتبر، اعتبار کار پژوهشی را بالا برد. مبانی و یا چارچوب نظری باید به مفاهیم و متغیرها و ارتباط مشترک آنها با هم بپردازد که این بسیار مهم است.

فصل دوم این تحقیق عالی رشته مدیریت با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه ؛ با فرمت word و قابلیت ویرایش به صورت کامل و بدون کم و کاست( هم در مورد TQM و هم سفارشی سازی ) در 33 صفحه مطلب با ارزش و 10 صفحه رفرنس کامل، در اختیار شما قرار میگیرد. این فایل طوری تهیه شده که دارای فهرست و رفرنس بوده و دانشجویان در خصوص ارایه آن مشکلی نخواهند داشت. در واقع، هدف از در اختیار گذاشتن ادبیات تحقیق فصل دوم تحقیق این است که دیگر دانشجویان و محققین گرامی می توانند از این فایل در ادبیات پژوهش تحقیق خود یا جهت تهیه مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی خود استفاده نمایند تا فرایند تحقیق آنان کاهش یابد. در واقع با دسترسی به فایل مذکور میتوانید بخش بزرگی از زمان و هزینه تحقیق را کاهش دهید. http://parsdanesh.sidonline.ir/

فهرست مطالب به این شرح است:

2-1 مقدمه. 15

2-2 مدیریت کیفیت جامع. 15

2-3 فلسفه مدیریت کیفیت جامع. 16

2-4 تاریخچه مدیریت کیفیت جامع در ژاپن.. 16

2-5 دیدگاه جوران در باب مدیریت فرآیندها 18

برنامه‎ریزی کیفی.. 18

کنترل کیفی.. 18

بهبود کیفی.. 19

2-6 کیفیت از منظر دمینگ… 19

1-2-6 الزامات مدل دمینگ… 20

2-2-6 اصول چهارده گانه دمینگ… 21

3-2-6 چرخه کیفیت.. 23

2-7 مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری.. 24

2-8 فاکتورهای مدیریت کیفیت جامع. 25

2-9 چابکی، پارادایم قبل از سفارشی‎سازی انبوه 29

2-10 تعاریف سفارشی‎سازی انبوه 30

2-11 قابلیت سفارشی‎سازی انبوه 36

2-12 ارتباط میان توانایی سفارشی‎سازی انبوه و مدیریت کیفیت جامع. 38

1-2-12 تئوری بازار محوری و تمرکز بر مشتری.. 39

2-2-12 تئوری مدیریت عملیات و بهبود مستمر. 39

2-13 پیشینه تحقیق. 41

2-14 نتیجه‎گیری: 43

جدول 2-2 . متغیرهای تحقیق. 44

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: