مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است

دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 541 کیلو بایت
تعداد صفحات 19
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مقدمه:

ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است.

اکثر شرکت ها از آژانس های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در رابطه با برندشان استفاده می کنند، یا به تیم تبلیغاتی درون شرکت متکی هستند.
رسانه هایی که برای انتشار اطلاعات استفاده می شوند شامل تلویزیون، رادیو، سینما، بازی های ویدئویی، اینترنت، ارتباط های تلفنی، بنر، بیلبورد، و رسانه های چاپی مانندروزنامه و مجله می باشد

تبلیغ:

در لغت در واژه عربی به نام بَلَغَ به معنی رسیدن، وصل کردن، دعوت و اعلام و… و تبلیغ از باب تفعیل به معنی رساندن چیزی است.
در زبان فارسی نخستین بار توسط ملک الشعرای بهار از واژه آوازه گری به جای تبلیغ استفاده شد که اقبتال از آن صورت نگرفت

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

در این قسمت با مهتمرین تاکتیک های تبلیغاتی آشنا می شویم به طور مکرر مورد استفاده مبلغان صاحبان کالا قرار می گیرد ابته برخی از این تاکتیک ها در تبلیغات سیاسی و برخی در تبلیغات اقتصادی و بازرگانی کاربرد بیشتری دارند.

1)برجسته سازی(بزرگنمایی):
برجسته سازی در تبلیغات سیاسی، مباحثات، مناظرات، تبلیغاتو اخبار تجاری، نظام حقوقی و محاکمات،نقش وتاثیر گروه ها در کنترل مخاطبان و افکار عمومی و روابط عمومی کاربرد دارد

2)تکرار، تاکید و تایید:
با این روش مبلغ تلاش می کند با شیو ه های گوناگون و به تکرار در مراکز واماکن و رسانه های متنوع مشتری را با تبلیغ کالا آشنا کند. البته مبلغ باید هوشیار باشد تبلیغ بیش از حد مخاطب را خسته نکند این نوع تبلیغ از تئوری کشت استفاده می کند یعنی با چند سری تکرار در شرایط مساعد آن چه کشت شده است می روید.

3)تازگی وتفاوت:
دیدن شدن در میان انبوه تبلیغات نیاز به متمایز بودن و جذابیت دارد باید متفاوت باشیم تا دیده شویم . باید بتو انیم این تفاوت را نشان دهیم و مخاطب این تفاوت را احساس کند
4)فراوانی و کثرت:
در این تاکتیک با استفاده از آمار و ارقام مثلا پر فروش و افزایش در تولید؛ قویترین و عموما از ترین ها کمک می گیرد
5)احتمال و شانس و انگیزه:
در این تاکتیک از روش قرعه کشی بین مشتریان یا متقاضیان استفاده می شود

6)تضاد:
} خوش تیب ها از این ادکلن استفاده می کنند{ شعاری است که به افراد می گوید اگر استفاده نکنید خوش تیب نیستید.
7)تاکتیک تظاهر به بی طرفی:
این روش سعی دارد از زبان شخص سوم تبلیغ کند«ما نمی گوییم دیگران می گویند» به همین طریق از افراد مشهور و معروف استفاده می کنند.
8)تاکتیک کلی بافی:
استفاده از الفاظی همچون بهترین قدیمی ترین و… تاکتیکی که به آن کلی بافی می گوییم از این روش بیشتر شرکت های نوپا استفاده می کنند وفرق آن با تاکتیک بزرگنمایی از الفاظ به جای آمار استفاده میکند

فایل پاورپوینت 19 اسلاید

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: