مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

دسته بندی :مدیریت مدیریت 20

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و كوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد طرح تجاری (BUSINESS PLAN) برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرح

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات 31
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

هدف و دامنه كاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و كوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

طرح تجاری (BUSINESS PLAN) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرح تجاری می گویند nاهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است كه سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .

nالف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می كند nب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمركز كند. nج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد . nد: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همكاری در شرایط سخت كمك می كند . nه: در صورتیكه در مقاطع سازمانی یك طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد .

nو: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها كمتر می توانند باعث تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند . nز: موقعیت مناسب و مساعد برای شركت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود . nح: با داشتن یك طرح تجاری مناسب می توان نیازمندی های یك آینده موفق را با واقعیت های موجود كنونی مقایسه كرد و میزان تغییرات موردنیاز شركت را تجزیه و تحلیل كرد . nط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل شدن به یك موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد. n

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: