مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

دسته بندی :مدیریت مدیریت 17

ایران بیمه حمل و نقل حمل و نقل کالا اقتصاد ایران مدل اقتصاد سنجی

دانلود پاورپوینت نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 453 کیلو بایت
تعداد صفحات 27
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

نقش و جایگاه بیمه حمل و نقل کالا در اقتصاد ایران

موسسات بیمه با توجه به نقشی که در اقتصاد جامعه دارند می توانند با حفظ ثروت های ملی و جبران زیان های مالی بر اقتصاد و تامین و تضمین سرمایه گذاری های بزرگ در جامعه و نیز با توسعه آنها باعث رشد و توسعه کل مجموعه اقتصادی کشورگردند.

برای اینکه مشخص شود که حق بیمه های دریافتی بیمه حمل و نقل کالا در ایران با توجه به کدام عوامل و متغییر های اقتصادی تغییر می کند و میزان تاثیر هر کدام چقدر است،از یک مدل اقتصادسنجی استفاده شده است که در آن حق بیمه های دریافتی،تابعی از تولید ناخالص داخلی،میزان واردات کالا و خدمات و نیز میزان صادرات کالاها و خدمات در نظر گرفته شده است

مقدمه

آغاز فعالیت بیمه ای در ایران در سال 1289 هجری شمسی بوده است که در سال مذکور دو موسسه بیمه روسی اقدام به عملیات بیمه در ایران می نمایند.سر انجام در سال 1314 اولین شرکت بیمه ایرانی به نام شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس می گردد.

پیدایش بیمه حمل و نقل دریایی توام با پیدایش بیمه بوده است.گسترش معاملات بازرگانی بین المللی در قرن هفدهم،هجدهم و نوزدهم،موجب گردید که بیمه حمل و نقل کالا،به موازات آن معاملات توسعه یابد.به طوری که بیمه حمل و نقل یکی از عوامل مهم مورد توجهی بود که در داد و ستد با کشورهای دوردست صورت می گرفت.

بیمه حمل و نقل کالا پوششی است که بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه متناسب با پوشش بیمه ای از بیمه گذار،تعهد می کند که چنان چه کالای مورد بیمه در جریان حمل و نقل و جابجایی از مبدا به مقصد مندرج در بیمه نامه و به علت وقوع یکی از خطرات مندرج در بیمه نامه تلف یا دچار خسارت شد و یا بیمه گذار بر اساس قوانین و مقررات بین المللی متحمل پرداخت هایی گردید،زیان وارده به گالا را جبران کرده و هزینه ها را نیز بپردازد.

و در ادامه داریم:

سرمایه گذاری شرکتهای بیمه در کشور ایران

معرفی مدل

مانایی متغیرها و برآورد مدل

نتایج آزمونADFبرای متغیرهایLRTIوD(LRTI)

نتایج آزمونADFبرای متغیر هایLRIMوD(LRIM)

نتایج آزمونADFبرای متغیرهایLRGDPوD(LRGDP)

نتایج آزمونADFبرای متغیرهایREXوD(REX)

مقادیر بحرانی آزمونCRDW

برآورد مدل

فایل پاورپوینت 27 اسلاید

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: