مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود کارآموزی معماری 49 ص

دانلود کارآموزی معماری 49 ص تحقیق کارآموزی معماری 49 ص مقاله کارآموزی معماری 49 ص کارآموزی معماری 49 ص

دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل zip
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات 48
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 48 صفحه

دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: کـارآمـوزی استاد ارجمند: گردآورنده: تابستان 87 وظایف و تشكیلات شركتهای پیمانكاری بطورخلاصه شركتهای پیمانكاری به شركتهایی گفته میشودكه عهده داراجرای‌كاری از سازمانی شخصی و خلاصه منبعی با قیمتهای معینی می گردد .
و انجام اجرای عملیات آنرا بعهده می گیرد .
و این شركتها می تواند در ملكیت یك و یا چند نفر باشد كه به یكی از صورتهای تشكیل شركت مانند شركت سهامی ، شركت با مسئولیت محدود ، شركت تضامنی ، شركت مختلط غیر سهامی ، شركت مختلط سهامی ، شركت نسبی و یا شركت تعاونی بوجود می آید .
به هر ترتیب پس از تشكیل شركت یك نفر از سهام داران به عنوان مدیر عامل شركت انتخاب می گردد و وكلیه وظایف اداره امور شركت و مدیریت اجرایی پروژه را عهده دار خواهد بود .
با توجه به وظایفی برای مدیریت عامل شركت وجود دارد لازم است كه از امور تجارت – حقوق ـ مالی ـ روابط كاركری و امور مهندسی و تولیدی و خلاصه مدیریت اطلاع كافی داشته باشد .
و بتواند در شرایط مختلف روشهای مناسب برای اجرا و پیشبرد كارها انتخاب نماید .
و در كارهای برآورد ، برنامه ریزی ها و خرید و تداركات و سازمان دهی و كنترل كارها وارد به امور و آگاهی كامل داشته باشد .
در مجموع وظایف كلی پیمانكار را می توان به شرح زیر خلاصه نمود : بررسی و آنالیز كامل كار پیشنهادی قبل از شركت در مناقصه ، با در نظر گرفتن سودی متناسب با سرمایه و پیش بینی لازم در مورد هر گونه مخاطره و آینده نگری های لازم .
داشتن اطلاعات كافی از روشها ، مصالح ، وسایل ساختمانی ، تجهیزات و ماشین آلات .
برآورد دقیق براساس نقشه های موجود ، فهارس بهاء ، سوابق .
نظارت دقیق به كارها و عملیات اجرایی و به وجود آوردن كارایی و راندمان زیاد با داشتن كادر شایسته .
كنترل و نظارت دقیق بر مخارج خرید و حسابداری و امور مالی .
دارابودن سیستمی برای گزارش ارائه گزارش هزینه های حقیقی و پیشرفت پروژه و مقایسه آن با آنچه كه قبلا برآورد شده است .
داشتن سیستم مناسب انبارداری ، نگهداری ابزار و وسایل و ماشین آلات .
داشتن سیستم روابط خوب با كارگران ، فروشندگان ، و سایر مقاطعه كاران و حسن رفتار .
در نظر گرفتن حجم كار مناسب با توجه تشكیلات شركت .
در اختیار داشتن تشكیلات مدیریت و نظارت صحیح برای رعایت كلیه موارد یادشده .
برای بوجود آوردن یك سیستم مدیریت اجرای پروژه راعهده دار خواهد بود.
با توجه به و ظایفی كه برای مدیریت عامل شركت وجوددارد لازمست كه از امور تجارت ـ حقوق ـ مالی ـ روابط كارگری وامورمهندسی و تولیدی وخلاصه مدیریت اطلع كافی داشته باشد وبتواند درشرایط مختلف روشهای مناسب برای اجراء وپیشبرد كارها بر آورد برنامه ریزیها وخرید وتداركات وسازماندهی وكنترل كارها وارد برنامه ریزیها وخریدوتداركات وسازماندهی وكنترل وارد به امور آگاهی كامل داشته باشد .
درمجموع وظایف كلی پیمان كار را می توان بشرح ذیل خلاصه نمود.
بررسی و آنالیز كامل وپیشنهادی قبل از شركت در مناقصه ،بادرنظرگرفتن سودی متناسب با سرمایه و پیش بینی لازم درمورد هر گونه مخاطره و آینده نگری های لازم .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: