مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

روش تحقیق در علوم انسانی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 37

روش تحقیق علوم انسانی تعریف و بیان مسأله تحقیق تدوین فرضیه تجزیه و تحلیل اطلاعات

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1.775 مگا بایت
تعداد صفحات 410
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

رئوس مطالب اصلی و عمده:

1- مقدمه ای بر مفاهیم پایه و عملیاتی

2-انتخاب، تعریف و بیان مسأله تحقیق

3- تدوین فرضیه

4- روش های تحقیق

5- جامعه آماری،نمونهو نمونه گیری

6-روش های جمع آوری اطلاعات

7- تجزیه و تحلیل اطلاعات

8- نتیجه گیری و ارایه پیشنهادها

9- روش تدوین و نگارش گزارش نهایی

فصل اول:

مقدمه ای بر مفاهیم پایه و عملیاتی

شناخت

فلاسفه و دانشمندان برای آگاهی از حقایق واقعیت های جهان هستی وکشف حقیقت پدیده ها به منابع و مبانی مختلفی متوسل شده اند.

این منابع عبارتند از:

-عقل

-تجربه

-قلب و دل

-وحی

-…..

راههای شناخت و كسب دانش

تجربه Experience

استناد به مقام صلاحیت دارOuthority

منطق Logic

روش علمیScientific Method

1ـ تجربه

ابتدایی ترین و در عین حال فراگیرترین روش كسب اطلاعات است.
در این روش اطلاعات بی‌واسطه و به طور مستقیم توسط فرد استفاده كننده از اطلاعات حاصل می‌شود.
تجارب شخصی عمدتاً برخواسته از دانش حسی است.
فایل پاورپوینت410 اسلاید
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: