مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری: یک مدل جدید

دسته بندی :مدیریت مدیریت 25

چکیده هدف هدف این تحقیق بررسی ارتباط بین مفاهیم فرهنگ سازمانی و سرمایه فكری است تا پیشنهاد یك الگو را قادر به بررسی سرمایه فكری نماید این الگو فرهنگ را به عنوان یك جزء لازم از سرمایه فكری معرفی می نماید طراحیروش شناسیشیوه مطالعه با تحلیلی از رابطه بین مفاهیم فرهنگ سازمانی و سرمایه فكری آغاز می شود سپس الگوهای اصلی مورد استفاده در بررسی سرمایه

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل rar
حجم فایل 372 کیلو بایت
تعداد صفحات 28
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • مفهوم فرهنگ سازمانی
  • تحدید حدود و جایگاه فرهنگ در الگوهای اصلی بررسی سرمایه فكری
  • الگوی كاپلان و نورتون: نمره متعادل
  • جایگاه فرهنگ در الگو
  • شکل 1) نمره متعادل
  • ناور اسكاندیا
  • ساختار الگو
  • شکل2) ساختار سرمایه فکری
  • ارزش بازار در اسکاندیا
  • شکل 4
  • دلایل تكنولوژی
  • ساختار الگو
  • شکل 5
  • جایگاه فرهنگ در الگو
  • الگوی بانك شاهنشاهی كانادا
  • ساختار الگو
  • جایگاه فرهنگ در الگوی فوق
  • شکل 6
  • نشانگر دارایی های غیر ملموس
  • ساختار الگو
  • جایگاه فرهنگ در الگو
  • الگوی دانشگاه وسترن اونتاریو
  • ساختار الگو
  • شکل 7
  • شکل8
  • جایگاه فرهنگ در الگو
  • الگوی ذهنی
  • ساختار الگو
  • شکل 9
  • جایگاه فرهنگ در الگو
  • اهمیت فرهنگ به عنوان یك هسته مركزی در بررسی سرمایه فكری
  • الگوی پیشنهادی
  • شکل 10
  • سرمایه انسانی
  • سرمایه سازمانی
  • سرمایه تكنولوژیكی
  • سرمایه تجارت
  • سرمایه اجتماعی
  • نتیجه گیری
  • منابع

1- مقدمه

این تحقیق، رابطه بین مفاهیم فرهنگ سازمانی و سرمایه فكری را بررسی می نماید تا پیشنهاد یك الگو را قادر به بررسی سرمایه فكری نماید. این الگو، فرهنگ را به عنوان یك جزء لازم از سرمایه فكری معرفی می نماید.

اول، مفهوم فرهنگ تعریف می شود. سپس ما الگوهای اصلی مورد استفاده برای بررسی سرمایه فكری را به طور جداگانه تحلیل می نمائیم و تمركز مان بر ساختار آنها و جایگاه فرهنگ می باشد. سپس، اهمیت این سرمایه برای سازمان ها مورد تاكید قرار می گیرد. در پایان، الگوی پیشنهادی آشكار می گردد و روابط موجود بین همه اجزاء سرمایه فكری تعریف می گردند، در حالیكه فرهنگ به عنوان هسته مركزی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: