مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ارزیابی كار و زمان تلویزیون های پارس الكتریك

دسته بندی :مدیریت مدیریت 27

ارزیابی كار و زمان تلویزیون های پارس الكتریك

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 98 کیلو بایت
تعداد صفحات 93
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

ارزیابی كار و زمان تلویزیون های پارس الكتریك

چكیده :

مطالعه كار اصطلاحی است كه تكنیك های مطالعه روش سنجی و زمان سنجی را كه برای تأمین حد اكثراستفاده ممكن از نیروی انسانی ، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای انجام یك كار مشخصی بكار می رود را در بر می گیرد اما مطالعه روش سنجی عبارت است از ثبت منظم و بررسی دقیق روشهای انجام كار و پیشنهاد روشهای اصلاحی به منظور كاهش هزینه ها ، ساده تر كردن عملیات و افزایش بازدهی می باشد.

در انجام ارزیابی روش در مراحل معینی به ناگزیر نگرش انتقادی به جابجایی افراد و مواد در سراسر كارخانه یا محیط كار و بررسی جانمایی كارخانه مورد توجه قرار میگیرد . این كار ار این نظر لازم است كه در بسیاری از كارخانجات یا در موارد جانمایی اولیه بخوبی فكر نشده ، یا بهنگام توسعه موسسه و یا موازات ایجاد تغییراتی در بعضی از محصولات یا فرآیند های تولید آن در هركجا كه فضایی یافت شده ماشین آلات ،تجهیزات یا دفاتری اضافه شده است .

نتیجه كلی این وضعیت ان است كه در موارد كاركنان اغلب باید مسافت طولانی تری را ضمن گردش فرآیند تولید طی كنند كه منجربه اتلاف وقت و انرژی می شود ،بدون اینكه چیزی به ارزش محصول افزوده شود . بنابراین اصلاح جانمایی كارخانه بخشی از وظایف كارشناس ارزیابی كار است .

زمان سنجی كار به منظور كوتاه كردن زمان انجام كار و ایجاد سرعت در ارائه كارها و ارائه خدمات به مشتریان و و ارباب رجوع بكار گرفته می شود . با توجه به اینكه جریان كارها در اغلب سازمانها با مراحل زائد ، تكراری ، بی هدف و بی منطق آمیخته شده است با بررسی علمی جریان كار می توان به این افتلالات و نارسایی ها پی برد و راههای بهتر انجام كار را یافت و برای بهسازی روشهای كار اقدام كرد . منظور از جانمایی كارخانه آرایش ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز كارخانه می باشد به گونه ای كه سهل ترین جریان مواد ، كمترین هزینه و حداقل جابجایی در طی مراحل تهیه محصول از زمان تهیه مواد خام تا زمان توزیع محصول تمام شده میسر می شود .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاریخچه …………………………………………………………………………………………………….. 1

فصل اول : معرفی واحدصنعتی ………………………………………………………………………. 3

1-1- سازماندهی و تشكیلات ………………………………………………………………………. 5

2-1- بخش تولید ………………………………………………………………………………………. 5

3-1- بخش بازرگانی ………………………………………………………………………………… 13

4-1- كنترل كیفیت …………………………………………………………………………………… 15

5-1- مهندسی صنایع ………………………………………………………………………………… 16

6-1- تعمیرات وتأسیسات …………………………………………………………………………. 17

7-1- مركز ایمنی و بهداشت ………………………………………………………………………. 18

8-1- امور اداری ……………………………………………………………………………………… 24

9-1- امور مالی و چارت واحد مالی ……………………………………………………………… 27

10-1- بخش كامپیوتر ………………………………………………………………………………… 28

فصل دوم : سالنها و خطوط تولید …………………………………………………………………… 30

1-2- سالن تولید تلویزیون ………………………………………………………………………… 31

2-2- انبارها ………………………………………………………………………………………….. 41

3-2- خط pars…………………………………………………………………………………….. 42

4-2- خط Grundic………………………………………………………………………………. 44

فصل سوم :نمودارهای فرآیند جریان نمودار فرآیند جریان خطوط تولید …………………… 50

1-3- نمودار فرآیند جریان تولید شاسی ………………………………………………………. 51

2-3- نمودار فرآیند جریان تولید فرانت ( خط قدیم PARS) …………………………… 52

3-3- نمودار فرآیند جریان تولید بك …………………………………………………………… 53

4-3- نمودار فرآیند جریان آماده سازی لامپ تصویر ……………………………………….. 54

5-3- نمودار فرآیند جریان تولید فراتب ( خط جدید PARS) …………………………. 55

6-3- نمودار فرآیند جریان تولید مارك ………………………………………………………… 56

7-3- نمودار فرآیند جریان تولید فرم بلندگو ………………………………………………….. 57

8-3- نمودار فرآیند جریان تولید شیلت ………………………………………………………… 58

9-3- نمودار فرآیند جریان تولید سنترپل ………………………………………………………. 59

10-3 – نمودار فرآیند جریان تولید واشر ………………………………………………………. 60

11-3- نمودار فرآیند جریان تولید ترمینال …………………………………………………….. 61

12-3- نمودار فرآیند جریان مونتاژ بلند گو ……………………………………………………. 62

13-3- نمودار فرآیند جریان تولید فوم …………………………………………………………. 63

14-3- نمودار فرآیند جریان آماده سازی كارتن ……………………………………………… 64

15-3- نمودار فرآیند جریان مونتاژ تلویزیون ( خط قدیم سالن 1) ………………………. 65

16-3- نمودار فرآیند جریان مونتاژ تلویزیون ( خط جدید سالن 2) ………………………… 67

فصل چهارم : عناصر كاری …………………………………………………………………………… 69

1-4- معرفی عناصر و نقاط شروع وانفصال …………………………………………………… 70

2-4- تعداد اپراتورهایی كه عملیات مربوط به هر عنصر را انجام می‌دهند ……………… 75

3-4- جدول زمان مربوط به انجام عناصر ……………………………………………………… 76

4-4- جدول بهبودی ……………………………………………………………………………….. 78

فصل پنجم : پیشنهادات ……………………………………………………………………………….. 80

1-5- موارد مربوط به برنامه‌ریزی تولید ………………………………………………………… 81

2-5- موارد مربوط به حمل و نقل ………………………………………………………………. 82

3-5- موارد مربوط ، ایمنی و بهداشت ………………………………………………………….. 83

منابع ومأخذ ………………………………………………………………………………………………. 84

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: