مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بی تفاوتی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بی تفاوتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۹
حجم ۱۲۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

بی تفاوتی سازمانی حالتی را که وقوع یا عدم وقوع پدیده های پیرامونی و مشخصا تحقق یا عدم تحقق اهداف سازمان و یا موفقیت و شکست سازمان برای یک یا گروهی از اعضا تفاوت نکند را بی تفاوتی سازمانی نامیده اند(زواره ، ۱۳۷۴ ، ۶۷).

 

 

بی تفاوتی سازمانی شامل پنج بعد بی تفاوتی به مدیر ، بی تفاوتی به سازمان ، بی تفاوتی به ارباب رجوع ، بی تفاوتی به همکار و بی تفاوتی به کار بیان شده  است(دانایی فرد ، ۱۳۸۹;۱۱) ما در سازمان ها با نوعی چرخه کاری مواجه هستیم. هنگامی که افراد شغل تازه ای اختیار میکنند یا در سازمان ارتقاء پیدا میکنند، با موقعیتی پر از شور و انگیزه مواجه میشوند. آن ها درباره کسانی که قرار است با آن ها کار کنند یا اهدافی که قرار است محقق سازند،هیجان زده هستند؛ احساس می کنند به آن ها شانسی داده شده که نقشی بسیارمهم را بر عهده گیرند.مسئله ایی که بعد از این مرحله روی می دهد ، آن است که طرز فکر آن ها آرام آرام تغیر میکند و شور و انگیزه آن ها بتدریج جای خود را به بی تفاوتی سازمانی می دهد.

 

 

 

 

در بعضی از موارد گوشه گیری و فرار از موقعیت مخاطره آمیز منطقی ترین روش مقابله با ناکامی های زندگی است.گوشه گیری برخی اوقات جنبه ی غیر معقول به خود میگیرد و باعث جدایی فرد منزوی از واقعیات شده و آشکار شدن مجدد تمایلات و امید و آرزوها را از میان می برد و زمانی نیز روش بی تفاوتی هرگونه علاقه مندی را از بین می برد و در این صورت فرد خود را از عامل یا عوامل ایجاد کننده ناکامی یا شرایط ناکام کننده دور می کند و در ازاء ، پاسخ هیجانی ، در ظاهر نسبت به مانع یا سرنوشت خود بی تفاوت می ماند (احمدوند ، ۱۳۶۸ ؛۱۳۲).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری بی تفاوتی سازمانی
تعریف عملیاتی بی تفاوتی سازمانی
فصل دوم    3
۳-۲  بی تفاوتی    3
۱-۳-۲ مفهوم پدیده بی تفاوتی    3
۲-۳-۲ تعریف بی تفاوتی    5
۳-۳-۲ مشخصه های بی تفاوتی از دیدگاه کورمن    6
۴-۳-۲  نمادها ، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی    8
۵-۳-۲ عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی    9
۶-۳-۲  راهکارهای برخورد با بی تفاوتی در کارکنان    10
۷-۳-۲  بوروکراسی سازمانی و بروز حالت بی تفاوتی در سازمان    12
۸-۳-۲  عکس العمل ها نسبت به بی تفاوتی سازمانی    15
۹-۳-۲ مهارت های مدیریتی که لازمه مدیریت بی تفاوتی سازمان است    15
۱۰-۳-۲  تئوری های انگیزش    17
۱-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب سنتی انگیزش    17
۲-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب معاصر انگیزش    17
۳-۱۰-۳-۲  نظریه های کلان انگیزش    19
۲-۴-۱پیشینه پژوهش در داخل کشور    21
۲-۴-۲پیشینه پژوهش درسایر کشورها    24
۲-۴-۳پیشینه بانک سپه    27
۵-۲ جمع بندی ادبیات تحقیق و ارائه الگوی مفهومی    32
خلاصه فصل دوم    34
منابع    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: