مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک نقدشوندگی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک نقدشوندگی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۶
حجم ۲۸۷ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی حسابداری

توضیحات کامل

جداسازی سطح نقدشوندگی و اثرات ریسک نقدشوندگی بر بازده سهام جالب توجه است. آچاریا و پدرسن (۲۰۰۵) تا حدودی این موضوع را مورد بررسی قرار دادند. آنها برای CAPM تنظیم شده نقدشوندگی خود، از نقدشوندگی مورد انتظار استفاده کردند . این محققان  متوجه شدند تاثیر سطح در مقایسه با بتای نقدشوندگی ضعیف است. یکی از دلایل دستیابی به این نتیجه ممکن است به این علت باشد که بتا نقدشوندگی با استفاده از سطح نقدشوندگی برآورد شده است، و یا اینکه بتا ها به همراه نویز برآورد شده اند.

 

 

 

همچنین بتا ها به شدت  با هم همبستگی دارند. ممکن است به نظر برسد ریسک نقدشوندگی دارای اهمیت زیادی است، اما برای سرمایه گذاران ممکن است برآورد عامل ریسک نقدشوندگی وقت گیر، پیچیده یا مبهم باشد، در حالی که سطح نقدشوندگی نسبتا آسان برآورد می شود، و در نتیجه، برای استفاده در جهت اهداف سرمایه گذاری ساده تر است. آچاریا و پدرسن  در مورد اهمیت ریسک نقدشوندگی بر سطح نقدشوندگی به نتایجی دست یافتند در حالی که نتیجه  این گزارش نشان می دهد در صورت درنظر گرفتن سطح نقدشوندگی ،تاثیر ریسک نقدشوندگی از بین می رود. علاوه بر این،  با توجه به تجزیه و تحلیل آچاریا و پدرسن (۲۰۰۵ ) می توان دریافت آنها بیشتر به اشتراک نقدشوندگی توجه کرده اند تا ریسک نقدشوندگی ( Volodymyr Vovchak, 2012).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
۱-۶تعریف مفهومی نقدشوندگی بازار ۴
۱-۷ تعریف عملیاتی نقدشوندگی بازار ۴
فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
۲- ۱ مقدمه    11
۲-۲ تعریف نقدشوندگی    11
۲-۳ دلایل اهمیت نقدشوندگی    13
۲-۳-۱ اهمیت نقدشوندگی در رشدو توسعه بازار    14
۲-۳-۲ نقدشوندگی معیاری برای ارزیابی ریسک    15
۲-۳-۳ تاثیر نقدشوندگی بر هزینه سرمایه    15
۲-۳-۴ نقدشوندگی عامل بهبود عملکرد شرکتها و کل اقتصاد    16
۲-۳-۵ نقدشوندگی اوراق بهادار عامل مورد توجه در مدیریت سبد    16
۲-۳-۶ تاثیر نقدشوندگی بازار بر بازده سهام    17
۲-۳-۷ کاربرد نقدشوندگی در قیمت گذاری دارایی ها    17
۲-۳-۸ تاثیر نقدشوندگی در نوآوری های توسعه ای بازار سرمایه    18
۲-۴  معیارهای متداول سنجش نقدشوندگی    19
۲-۵ اقدامات لازم جهت افزایش نقدشوندگی بازار    21
 2-6 مفهوم جهش برای نقدشوندگی     22
۲-۷ شاخص های اندازه گیری نقدشوندگی    22
۲-۸ میزان سهام شناور آزاد    26
۲- ۹ ریسک نقدشوندگی    31
۲-۱۰ بازده سهام    33
۲-۱۱ بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار     34
۲-۱۱-۱ بازده تحقق یافته    34
۲-۱۱-۲ بازده مورد انتظار    34
۲-۱۲ اجزای بازده    34
۲-۱۲-۱ سود دریافتی    34
۲-۱۲-۲ سود (زیان) سرمایه    35
۲-۱۳ بازده غیرعادی سهام    36
۲-۱۴ ریسک    39
۲-۱۴-۱ اندازه گیری ریسک    40
۲-۱۴-۲ منابع ریسک    40
۲-۱۵ انواع ریسک    42
۲-۱۵-۱رابطه ریسک وبازده     42
۲-۱۶ مجموعه سرمایه گذاری    43
۲-۱۷ ریسک مجموعه سرمایه گذاری    43
۲-۱۸ تئوری پرتفولیو    44
۲-۱۹ پیشینه تحقیق    45
۲-۱۹-۱ تحقیقات خارجی    45
۲-۱۹-۲ تحقیقات داخلی    48
۲-۲۰ خلاصه فصل     50
منابع:
منابع فارسی    
منابع لاتین    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: