مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۶
حجم ۱۱۸ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی علوم اجتماعی

توضیحات کامل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شبکه های اجتماعی پژوهش حاضر، به بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی می‏پردازد. این فصل خود به ۳ گفتار تفکیک شده است. ابتدا درگفتار اول ، مبانی نظری شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است که مبحث شبکه‏های اجتماعی را از زوایای مختلف و با عناوینی همچون: تاریخچه شکل‏گیری و ‏تحول شبکه ‏های اجتماعی در ‏جهان، ایران و شبکه‏های اجتماعی مجازی، آشنایی با رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی، ویژگی ها، کارکرد و انواع رسانه های اجتماعی و در نهایت به معرفی فیس بوک پرداخته شده است تا خواننده به ذهنیتی از شبکه های اجتماعی و به ویژه فیس بوک دست پیدا کند.  در گفتار دوم ، به بررسی پژوهش‏های پیشین پیرامون شبکه های اجتماعی درخارج از کشور و ایران ‏پرداخته می‏شود. در  نهایت، در گفتار سوم مبانی و چارچوب نظری پژوهش آورده می‏شود.  

 

 

 

– بندگی منفرد، سعیده، (۱۳۹۱) " تحلیل محتوای مضامین فرهنگی و اجتماعی در شبکه های اجتماعی(مورد پژوهی فیس بوک و جوانان شهرتهران)، پایان نامه ای برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات از دانشگاه سوره  با راهنمایی دکتر محمدرضا رسولی ارائه کرده است. این پژوهش این مساله را بررسی می کند که در شبکه اجتماعی فیس بوک مضامین فرهنگی و اجتماعی به چه شکلی نمایان شده است؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار:    2
۶-۱- تعریف نظری برخی مفاهیم    3
هویت فرهنگی:    4
فصل دوم بررسی ادبیات نظری پژوهش    5
مقدمه    5
گفتار اول‏:‏ مبانی نظری پژوهش    6
مفهوم شبکه های اجتماعی    6
۱-۲-۲- شکل‏گیری و ‏تحول شبکه‏های اجتماعی در ‏جهان    6
۲-۲-۲- ایران و شبکه‏های اجتماعی مجازی    7
۳-۲-۲- آشنایی با رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی    9
۴-۲-۲- ویژگی های رسانه های اجتماعی    13
۵-۵-۲-ویژگی های انحصاری شبکه های اجتماعی    14
۶-۲-۲- ویژگی های شبکه اجتماعی فیس بوک(facebook)    16
۷-۲-۲- کارکرد‏های منفی شبکه‏های اجتماعی    19
۸-۲-۲- کارکردهای مثبت شبکه‏های اجتماعی    21
۱۰-۲-۲- انواع شبکه های اجتماعی    24
گفتار سوم: بررسی پژوهش های پیشین    28
۱-۳-۲- پژوهش‌های پیشین خارجی    28
۲-۳-۲- پژوهش‏های پیشین داخلی    31
۳-۳-۲- نقد محقق به پژوهش‏های پیشین داخلی و خارجی    38
۱۰-۴-۲- چارچوب نظری    39
فهرست منابع    44


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: