مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۷
حجم ۱۰۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی رشته فناوری اطلاعات (IT)

توضیحات کامل

کسب و کار الکترونیک یک اصطلاح کلی مورد استفاده برای توصیف فرآیندهای کاری به کار گرفته شده در محیط‏های مجازی یا الکترونیکی همچون شبکه جهانی وب می‏باشد. (بوتو، ۰۰۳)از نظر زواس « کسب و کار الکترونیکی عبارت است از تبادل اطلاعات از طریق شبکه الکترونیکی، در هر مرحله‏ای از زنجیره عرضه، چه در درون یک شرکت یا بین شرکت‏ها، بین شرکت و مشتری یا بین بخش خصوصی و عمومی اقتصاد، و چه توأم با پرداخت پول باشد یا اینکه پرداختی صورت نگیرد. » 

 

 

 

 

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک با عنوان فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک می باشد.

 

 

 

 

 

توربان (۲۰۰۲) نیز کسب و کار الکترونیکی «چیزی فراتر از کسب و کار الکترونیکی می‏داند که در آن به غیر از فعالیت‏های تجاری شرکت، بسیاری دیگر از روابط بین سازمانی و بین مشتری و سازمان نیز ماهیت الکترونیکی به خود می‏گیرد. »کسب و کار الکترونیک عبارت است از کسب مشتری و بازرگانان برای مبادلات تجاری از راه خود کار کردن تراکنش‏ها، تبادلات، ارتباطات و تعاملات از راه فناوری‏های ارتباطی و کامپیوتری در جهت  هدف‏های اقتصادی که شامل سیستم‏های بین سازمانی، مانند: تلفن، اینترنت، ایمیل، یا شبکه‏های کامپیوتری داخلی در جهت پشتیبانی معاملات آنلاین تجاری است. پس می‏توان گفت هدف این نوع کسب و کارهای جدید، خودکار سازی تراکنش‏های کسب و کار و جریان کار است. (حنفی زاده، ۲۰۰۶)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده ۱
واژگان کلیدی: ۲
۲-۱- مقدمه ۳
تعریف کسب و کار الکترونیک

شکل ۲-۱ سازمانهای هوشمند، در سه بعد به صورت شبکه می باشند (فیلوس و بناهان، ۲۰۰۰، ۳-۲۰) ۱۱

۲-۲- پیشینه تحقیق ۱۴

مهمترین توانمندسازهای کسب و کار الکترونیکی با توجه به OECD (2004) عبارتند از: ۱۵

۲-۳- کسب و کار الکترونیکی ۱۷

۲-۳-۱- مدل پیکربندی مجدد کسب و کار اینترنتی ۱۸

شکل ۲-۲ پنچ سطح پیکربندی مجدد کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات (ژنگ و همکاران، ۲۰۰۴) ۱۹

۲-۳-۲- الکترونیکی کردن کسب و کار ۲۰

شکل ۲-۳ الکترونیکی کردن کسب و کار و زنجیره ارزش مبتنی بر مشتری (واسارهلیی و گرینستین، ۲۰۰۳) ۲۳

پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک

فهرست منابع و مآخذ ۲۴
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: