مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری ۶۶ صفحه

مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری ۶۶ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۶
حجم ۱۰۶ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد که در آن در ابتدا مبانی نظری خلاقیت و نوآوری تشریح می شود و در ادامه پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

خلاقیت ونوآوری آن چنان به هم عجین شده اندکه شایدبدست دادن تعریف مستقلی ازهرکدام دشوارباشد.امابرای روشن شدن ذهن می توان آنهارابه گونه ای مجزاازهم تعدیل نمود.خلاقیت پیدایش وتولیدیک اندیشه فکراست.به عبارتی خلاقیت اشاره به قدرت اندیشه های نوداردونواوری به معنای کاربردی ساختن آن افکارنووتازه است.سازمان هایی که به توسعه وتغییرات محیط توجه بسیارداشته وازجهت خلافیت نیزدرحدبالایی قراردارند.خلاق ونواورندبدین معنی که به خلاقیت پرداخته وهم برای پاسخ به تغیروتحولات محیط،نواوری راپیشه می کنند

 

 

– نوآوری بکارگیری ایده های جدیدناشی ازخلاقیت است که می تواندیک محصول جدیدخدمت جدیدیاراه حل جدیدانجام کارهاباشد.
– نواوری به چگونگی فرایندبه عمل اوردن ایده های جدیدناشی ازخلاقیت گفته می شود.
– نواوری ترجمان عینی عملکردیک فکرخلاق می باشد.

 

 

 

 

همان گونه که ملاحظه می شود،خلاقیت لازمه نواوری است وتحقق نوجویی وابسته به خلاقیت است اگرچه درعمل نمی توان این دوراازهم متمایزساخت ولی می توان کرد خلاقیت بیشتررشدوپردازش نواوری هااست ازخلاقیت تانواوری غالباراهی طولانی درپیش است.تااندیشه ای نوبه صورت محصول یاخدمتی جدیددرآید،زمانی طولانی می گذردوتلاش هاوکوشش های بسیاربه عمل می آید(علوی ،۱۳۸۲).مدیریت عالی سازمان جهت حل مسائل وچالش های سازمان،به عوامل وموانع موثرتوانمندسازی وکارآفرینی ونواوری سازمان توجه لازم رامبذول می دارد.همچنین لازم است تادرازمان موردبررسی وتجزیه وتحلیل قراردهدبه رفع مواتع وتقویت فرصت ها وعوامل موثرجهت ایجادکارآفرینی ،نوآوری وتوانمندسازی درسازمان اقدام نماییدویک چارچوب مناسب به منظور طراحی وراه اندازی ونظام پیشنهادات کارکنان درسازمان بوجودآید(باتنس به  نقل ازشاکرنسب،۱۳۸۸)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف مفهومی خلاقیت
تعریف عملیاتی خلاقیت

فصل دوم:چارچوب نظری و پیشینه خلاقیت و نوآوری

مبانی نظری    9
خلاقیت    29
مفهوم خلاقیت    30
پیشینه خلاقیت    30
تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی. ..    31
نظریه های علمی خلاقیت    32
مفاهیم مرتبط با خلاقیت    35
فرایند خلاقیت ونوآوری    38
ارتباط خلاقیت،نوآوری،اختراع    38
اهمیت خلاقیت ونوآوری    39
دلایل خلاقیت برای مدیران ازدیدگاه پروا    41
ویژگی های یک تفکر خلاق    41
تسهیل وپدیدآیی خلاقیت    41
محرک های فرایندخلاقیت    43
موانع خلاقیت    44
ضرورت خلاقیت ونوآوری درسازمان    46
نقش مدیردرپرورش خلاقیت    49
تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی    62
      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور
   تحقیقات انجام شده درداخل کشور
جمع بندی

منابع
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: