مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن

دسته بندی :حسابداری مدیریت 31

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات 54
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرست مطالب

2-1- مقدمه……………………………………. 9

2-2- ارزیابی عملکرد ………………………….. 11

2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد……….. 13

2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی ………………. 13

2-3- روش ارزیابی متوازن……………………….. 14

2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن………………….. 16

2-4-1- منظر مالی ……………………………. 16

الف

2-4-2- منظر مشتری …………………………… 17

2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی…………….. 18

2-4-4- منظر یادگیری و رشد …………………… 19

2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن…………………. 20

2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن ……………… 24

2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی…………… 25

2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو . 25

2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی………. 26

2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت 27

2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی …….. 27

2-7- معیارهای ارزیابی متوازن ………………….. 28

2-7-1- معیارها در منظر مالی ………………….. 28

2-7-2- معیارها در منظر مشتری …………………. 29

2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی ………… 30

2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد ………….. 31

2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن …….. 31

2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی ……. 35

2-9-1- روابط علت و معلولی ……………………. 35

2-9-2- محرک های عملکرد……………………….. 36

2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن…….. 37

2-11- ایجاد ارزش برای شرکت…………………….. 38

2-12- پیشینه تحقیق……………………………. 40

2-12-1- پژوهش‌های خارجی…………………………. 40

2-12-2- پژوهش‌های داخلی…………………………. 45

2-1- مقدمه:

در دهه های اخیر حسابداری مدیریت در زمینه های گوناگون پیشرفتهای قابل توجهی داشته است. سیستم های تولیدی قابل انعطاف، سیستم های تولیدی، ایجاد سیستم های هوشمند و خبره و هوش مصنوعی، استفاده از مجموعه های فازی، ایجاد شبکه های عصبی، سیستم های نوین تولیدی و هزینه یابی از جمله سیستم ABC ، سیستم کایزن، سیستم JIT ، سیستم هزینه یابی معکوس، حسابداری مدیریت استراتژیکSCM)) و ارزیابی متوازن نمونه هایی از این پیشرفتها هستند.تغییرات نوین در اوضاع فعالیتهای تجاری و تولیدی سازمانها، تکنیکهای سنتی ارزیابی عملیات را با مشکل همراه ساخته است. ادبیات نوین حسابداری مدیریت بر استفاده از معیارهای غیر مالی بصورت ابزاری برای غلبه بر اشکالات نسبت داده شده به معیارهای مالی تاکید دارد و در واقع معتقد است، که معیارهای غیر مالی باید در کنار معیارهای مالی استفاده شود. بعنوان نمونه، نیون(2001) پیشنهاد می نماید، که معیارهای عملکرد مالی سنتی باید با معیارهای غیر مالی همانند معیارهایی برای بهره وری، سهم بازار، مسئولیت اجتماعی، گسترش تولیدات و

4

3

عملکرد کارکنان بصورت مکمل استفاده شود(الهیاری،1387: 27). ارزیابی شرط لازم برای مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی کرد، نمی توان آنرا مدیریت کرد. کلید دستیابی به بهبود مستمر، توانایی ارزیابی هماهنگ پیوسته عملکرد فرایندهای کلیدی در شرکت است. مدیران ارشد اجرائی می دانند که سیستم ارزیابی سازمان به شدت تحت تاثیر رفتار مدیران و کارکنان است و معیارهای حسابداری مالی سنتی مانند بازده سرمایه گذاری و سود هر سهم، ممکن است درباره فعالیت های نوآور و بهبود مداوم، که نیازهای محیط رقابت امروز است، سیگنال های گمراه کننده ای به آنها بدهد. معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد، در عصر رقابت صنعتی به خوبی موثر واقع می شدند ،ولی این معیارها، با توجه به مهارت ها و توانایی هایی که امروز سازمان ها در تلاش برای دسترسی به آنها هستند


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: