مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی ۶۴ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی ۶۴ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۵
حجم ۱۶۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

 

بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی به تکنیک های بازاریابی اطلاق می شود که از شبکه های ارتباطی اجتماعی برای افزایش به منظور آگاهی نام تجاری از طریق خود همتاسازی عملیات ویروسی مانند نشر ویروس در کامپیوتر استفاده می کند. (اسداللهی، ۱۳۸۸) اساس و پایه بازاریابی ویروسی بر مبنای همکاری می باشد نه رقابت.در بازاریابی ویروسی شما اطلاعات خود را به اشتراک می گذارید و ارتباطات شخصی و حرفه یی خود را توسعه می دهید و به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که منجر به تبلیغ و فروش محصول می شود، سود می برید. با استفاده از بازاریابی ویروسی سازمان می تواند، شبکه تبلیغ و فروش خود را که از طریق ارتباطات شخصی و حرفه یی ایجاد نموده، توسط افراد دیگر، به طور تصاعدی رشد دهد. برخلاف شرکتهای قدیمی که یک نفر رئیس اجرایی داشت، در بازاریابی ویروسی هر فرد مدیر خود می باشد.

 

 

«بازاریابی ویروسی» شاید نام خوبی نباشد، اما کارکرد آن بسیار شگفت آور است. در این نوع بازاریابی به سرعت «فعالیت و بازاریابی» شما همچون ویروسی، پخش می شود و دیگران از فعالیت شما آگاه می شوند. در این اثر که صرفاً ترجمه ای است روان از بازاریابی ویروسی، شما با انواع متدهای انتقال بازاریابی ویروسی، عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی و انواع مبارزات ویروسی آشنا می شوید. گفتنی است دانشجویان مدیریت بازرگانی و بازاریابی در کلاس های درسی دانشگاه عمدتاً با تعریفی از بازاریابی ویروسی آشنایند، بی آنکه درباره تکنیک های آن بدانند. از این رو این اثر شما را با تکنیک های بازاریابی ویروسی آشنا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

۲-۲-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
۲ـ۳ـ بازاریابی چیست ؟    18
۲ـ۴ـ بازاریابی نوین :    21

۲ـ۵ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاریابی دهان به دهان  )    25
۲-۵-۱- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
۲-۵-۲- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
۲-۵-۳-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
۲-۵-۴- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
۲-۵-۵- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
۲-۵-۶- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
۲-۵-۷- بازار یابی ویروسی:    53
۲-۵-۸-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
۲-۵-۹- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۰- فواید بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۱- انواع مبارزات ویروس:    57
۲-۵-۱۲- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
۲-۵-۱۳- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
۲-۵-۱۴- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
۲-۵-۱۵- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: