مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۹۴ |
حجم | ۱۴۳۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
فنبازار عبارتست از سامانهای که با استفاده از سیاستها و راهکارهای مختلف، موانع موجود سر راه معاملات فناوری را از میان برداشته و بازاری شفاف و باز از تراکنشهای فناورانه را بوجود آورد. در این صورت، میتوان به شبکه عرضهکنندگان، متقاضیان و مراکز ارائهدهنده خدمات فناوری و نیز مجموعه سیاستها و روالهای مدیریت این شبکه، را اطلاق کرد.
در بررسی ادبیات فنبازار دو نکته را باید مدنظر داشت:
اول اینکه، فنبازار موضوع و مفهوم نسبتاً جدیدی در ادبیات مدیریت فناوری به شمار میرود
و دوم اینکه این مفهوم بیشتر از طریق کشورهای خاور دور معرفی شده و توسعهیافته است.
فهرست مطالب
۲-۲٫ مفهوم فناوری ۶
۳-۲٫ بازار فناوری ۹
۶-۲٫ فنبازار ۱۱
۱-۶-۲٫ ضرورت وجود فنبازار ۱۲
۲-۶-۲٫ مفهوم فنبازار ۱۵
۳-۶-۲ .وظایف و کارکردهای فنبازار ۱۷
۴-۶-۲٫ انواع فنبازار ۱۸
۵-۶-۲٫ تفاوت فنبازار با سایر بازارها ۲۰
۷-۶-۲٫ گسترۀ خدمات فنبازار ۲۵
۸-۶-۲٫ مطالعات تطبیقی فنبازار در جهان ۲۸
۱۲-۶-۲٫مدلهای پیادهسازی فنبازار ۵۹
۱۳-۶-۲٫ عوامل مؤثر بر موفقیت فنبازار ۶۲
۱۵-۶-۲٫ ذینفعان فنبازار ۶۹
۴-۷-۲٫ پژوهشهای انجامشده ۷۳
۱-۴-۷-۲٫ مطالعه حسینی و سهرابی ۷۳
۲-۴-۷-۲٫ مطالعه موحدی و طباطبایی ۷۹
۳-۴-۷-۲٫ مطالعه صمدی و همکاران ۸۲
منابع و ماخذ
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت