مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی ۵۷ صفحه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی ۵۷ صفحه
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۵۷ |
حجم | ۴۰۹ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش رقابتی می باشد . در ابتدا به مبانی نظری هوش رقابتی می پردازد و در ادامه پیشینه تحقیق هوش رقابتی در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. پاترسون (۲۰۰۰)هوش رقابتی مجموعه توصیه های عملیاتی و منتج شده از یک فرآیند سیستماتیک،شامل برنامهریزی، جمع آوری، تحلیل و انتشار اطلاعات محیط خارجی برای قرار دادن بنگاه در وضعیت رقابتی بر اساس فرصتهای توسعهای پیش روی آن است (توتیت ، ۲۰۰۳: ۱۱۱).
انجمن حرفهای هوش رقابتی: هوش رقابتی فرآیند نمایش محیط رقابتی است. هوش رقابتی تمام مدیرانارشد سازمان را قادر به اخذ تصمیمهای آگاهانه در مورد همه چیز از تحقیق و توسعه بازاریابی و تاکتیکهای سرمایهگذاری تا استراتژیهای بلند مدت مینماید. هوش رقابتی موثر یک پروسه پیوسته شامل جمع آوریقانونی و اخلاقی اطلاعات و انتقال کنترل شده هوش عملیاتی به تصمیمگیران میباشد (اسچیلک ، ۲۰۰۰).
فهرست مطالب
تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی
تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
۲-۳ هوشمندی رقابتی 31
۲-۳-۱هوش تجاری (کسب وکار) 33
۲-۳-۲ هوش سازمانی 34
۲-۳-۳مفهوم هوشمندی رقابتی 35
۲-۳-۴ اخلاق و هوشمندی رقابتی 36
۲-۳-۵ استراتژی و هوشمندی رقابتی 36
۲-۳-۶ وظایف و نقشهای هوشمندی رقابتی 36
۲-۳-۷ فرایند هوشمندی رقابتی 37
۲-۳-۸ هوشمندی رقابتی در عمل 40
۲-۳-۹ خواص پنچگانه هوشمندی رقابتی 41
۲-۳-۱۰ تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی 43
۲-۳-۱۱ ارزیابی هوشمندی رقابتی 4
۲-۴ وفاداری 45
۲-۴-۱ رویکردهای رفتاری،نگرشی، وابستگی و ترکیبی 48
۲-۴-۲ عوامل اثرگذار بر رابطه رضایت و وفاداری 55
۲-۵ پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ پیشینه داخلی
۲-۵-۲ پیشینه خارجی
۲-۶ مدل مفهومی تحقیق
منابع
منابع داخلی
منابع خارجی
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت