مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی
مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 88 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 42 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مقدمه………………………………………………………………………………….. 15
2-2-تاریخچه و مبانی نظری…………………………………………………………………………………….. 15
2-2-1-مدلهای شناخت شناسی…………………………………………………………………………………. 17
2-2-1-1-مدل شناخت شناسی پری، بلنگی و ماگلدا………………………………………………… 17
2-2-1-2-مدل شناخت شناسی کینگ و کیچنر………………………………………………………… 21
2-2-1-3-مدل شناخت شناسی شومر…………………………………………………………………………. 23
2-2-2-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………. 26
2-2-2-1-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده……………………………………………………………………. 29
2-2-2-1-1-جهت گیری گفت و شنود…………………………………………………………………….. 31
2-2-2-1-2-جهت گیری همنوایی……………………………………………………………………. 31
2-2-2-2-انواع الگوهای ارتباطات خانواده……………………………………………………………………… 32
2-2-2-2-1خانواده های توافق کننده………………………………………………………………………… 33
2-2-2-2-2-خانواده های کثرتگرا…………………………………………………………………………… 34
2-2-2-2-3-خانواده های حفظ کننده……………………………………………………………………….. 34
2-2-2-3-4-خانواده های به حال خود واگذاشته…………………………………………………….. 35
2-2-3-نظریه انگیزش……………………………………………………………………………………… 36
2-3-مروری بر تحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………………. 38
2-3-1-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناخت شناسی و انگیزش 38
2-3-2-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش 42
2-3-3 مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای
شناخت شناسی……………………………………………………………………………………….44
2-4-سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………. 47
2-4-1-سؤال اصلی تحقیق…………………………………………………………………………….. 47
2-4-2-سؤالات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………….. 47
2-5-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………….. 47
2-5-1-تعریف باورهای شناخت شناسی………………………………………………………………………….. 47
2-5-2-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده………………………………………………………………………… 47
2-5-3-تعریف انگیزه پیشرفت……………………………………………………………………………. 48
قوانین ارسال دیدگاه در سایت