مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

دسته بندی :مدیریت مدیریت 29

مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 162 کیلو بایت
تعداد صفحات 45
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه………………………………………………………………. 13

2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری……………….. 15

2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM…. 18

2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری كلید مدیریت ارتباط با مشتری.. 19

2-5- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری….. 27

2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری… 28

2-7- فن آوری های مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری……. 30

2-8- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاه های اقتصادی و بهبود CRM….. 33

2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری……………. 38

2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری…….. 45

2-11- مدیریت ارتباط و تمركز بر مشتریان كلیدی…………………… 46

2-12- پیشینه تحقیق…………………………………………….. 49

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: