مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید

دسته بندی :مدیریت مدیریت 13

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و توسعه محصول جدید

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 117 کیلو بایت
تعداد صفحات 49
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری و پیشینه پژوهش… 15

2-2: مدیریت دانش… 18

2-2-1: داده ها، اطلاعات و دانش: 20

2-2-2: دانش پنهان و آشکار. 21

2-2-3: عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش… 21

2-2-4: استراتژی های مدیریت دانش… 22

2-2-5: فرآیندهای مدیریت دانش… 24

2-3: عملکرد توسعه محصول جدید. 35

2-3-1: الف) توسعه ی محصول جدید. 35

2-3-2: ب) اهداف فرایند توسعه محصول. 36

2-3-3: مقایسه الگوهای توسعه محصول. 39

2-3-4: عوامل موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید (NPD) 43

2-3-5: عملکرد توسعه محصول جدید. 44

2-4: تحقیقات مرتبط خارجی. 46

2-5: تحقیقات مرتبط داخلی. 48

2-6: جمع بندی. 50

بخشی از منابع تحقیق

1. توربان، افرایم، (2006)، فناوری اطلاعات در مدیریت، ترجمه حمیدرضا ریاحی، انتشارات دانشگاه پیام نور.

2. دفت و ریچارد آل، (1385)، تئوری و طراحی سازمان، ترجمه دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی، دفتر پژوهش های فرهنگی.

3. سرلک، محمدعلی و فراتی، حسن، (1390)، سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته، انتشارات دانشگاه پیام نور.

4. شفیعی نیکابادی، محسن، (1391)، چارچوبی برای فرآیندهای مدیریت دانش در زنجیره تأمین، پژوهشگاه علوم و فن آوری اطلاعات ایران.

5. شفیعی نیکابادی، محسن، فیضی، کامران، الفت، لعیا، محمدتقی، تقوی فرد، (1390)، ساختاری چند بعدی جهت تبیین اثر فرهنگ سازمانی و فرهنگ زنجیره تأمین بر انتقال، اشتراک و توزیع دانش در زنجیره تأمین صنعت خودروسازی: با تأکید بر بهبود عملکرد زنجیره تأمین، پژوهشگاه علوم و فن­آوری اطلاعات ایران.

6. صباغچی، سارا و قاضی نوری، سید سپهر و الهی، شعبان، (1390)، انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری.

7. کلانتری، خلیل، (1388)، پردازش و تحلیل داده ها در تحقیقات اجتماعی – اقتصادی، نشر فرهنگ صبا، چاپ سوم.

8. کلاین، پل، (1391)، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه: صدرالسادات، سید جلال و مینایی، اصغر، انتشارات سمت، چاپ دوم.

9. مانیان، امیر، (1390)، نقش مدیریت دانش در عملکرد فرایند توسعه محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکت های SME صنعت نرم افزار استان یزد، مدیریت فناوری اطلاعات.

10. مؤمنی، منصور، (1387)، تحلیل های آماری با استفاده از SPSS، انتشارات کتاب نو.

11. هومن، حیدرعلی، (1388)، استنباط آماری در پژوهش رفتاری، انتشارات سمت، چاپ چهارم.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: