مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 21

مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 136 کیلو بایت
تعداد صفحات 39
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه……………………………………………………………………. 14

2-2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………… 14

2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر……………………… 17

2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………. 21

2-5)مفهوم کیفیت…………………………………………………… 22

2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی………………… 22

2-7)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت……………………. 23

2-8)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر………………………………. 25

2-9)معیارهای کیفیت…………………………………………….. 25

2-10) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت……… 26

2-10-1) تمرکز بر مشتریان……………………………………. 26

2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان………………………………….. 27

2-10-3) همکاری کارکنان……………………………………………. 27

2-10-4) محیط کاری………………………………………………….. 27

2-10-5) بهینه کاوی……………………………………………………. 28

2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر…………… 29

2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق…………………………………… 33

2-13) عملكرد مالی…………………………………………………… 35

2-14) هدف از ارزیابی عملكرد……………………………………. 38

2-15) ارزیابی عملكرد…………………………………………………….. 39

2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی………………….. 41

2-17) چه كسی باید ارزیابی را انجام دهد؟……………………… 43

2-18) پیشینه تحقیق…………………………………………………….. 45

2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………. 45

2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………………. 46

2-19) خلاصه فصل………………………………………………. 47

بخشی از منابع فارسی

  1. ال ایکاف راسل،(1382) ،” بازآفرینی سازمان”، ترجمه تقی ناصر شریعتی و همکاران، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
  2. انصاری منوچهر،(1383)، ” اصول مدیریت کیفیت فراگیر”، چاپ اول، تهران، انتشارات کتاب نو
  3. ایشیکاوا کورو ،(1376)،”کنترل کیفیت فراگیر”، ترجمه احمد جواهریان، انتشارات ماد، چاپ اول،
  4. آقایی عبدالله،(1379)،” مدیریت کیفیت جامع: ریشه یابی واژه، تاریخچه، تعاریف و مفاهیم”، ماهنامه استاندارد، شماره 112
  5. آگوای،(1378) ،” آموزه های دکتر دمینگ”، ترجمه: م. تیموری،صص 88-66
  6. باران دوست رامبد ، رحمانی شادی ،(1382)،” بررسی رابطه تطبیقی مدیریت کیفیت جامع و سازمان یادگیرنده”، ماهنامه تدبیر، سال سیزدهم،شماره 134
  7. پاسوار محمدحسن، مشبکی اصغر،(1385)،” برنامه ریزی ملی با رویکرد مدیریت کیفیت جامع، فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران”، دوره دهم، شماره اول، صص 89-67،
  8. تفرشی و همكاران ،(1381)،” نگرش نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز”، انتشارات فراشناخت اندیشه، صص 70-50
  9. جعفری مصطفی، اصولی حسین،(1379)، “مدیریت کیفیت فراگیر”، چاپ اول ا، انتشارات رسا، تهران
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: