مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه شنوایی – کلامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه شنوایی – کلامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه شنوایی – کلامی در ۱۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۴
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حافظه شنوایی – کلامی در ۱۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قابل ویرایش : بله

منابع : جدید و آپدیت شده

فرمت فایل : ورد

نحوه پرداخت و دریافت : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود خواهید بود .

پشتیبانی تخصصی : ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام  )




توضیحات: فصل دوم

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مقدمه

برخی از روانشناسان، حافظه را براساس ماهیت مواد به یاد سپردنی، به دو نوع حافظه کلامی و غیر کلامی تقسیم بندی می کنند. حافظه کلامی به توانایی به یاد سپردن مواد کلامی نظیر نام ها، واژه ها و اطلاعاتی که به صورت کلامی ارایه می شوند، اشاره دارد. از سوی دیگر، حافظه غیر کلامی عبارت است از توانایی ذخیره و فراخوانی اطلاعات غیرکلامی نظیر تصاویر چهره، مسیرهای جغرافیایی و غیره. تمایز بین حافظه کلامی و غیر کلامی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل رابطه کاملا ثابت شده بین این دو نوع حافظه با دو نیمکره مغز است. حافظه کلامی، به لوب گیجگاهی میانی نیمکره چپ ارتباط می­یابد در حالی که حافظه غیر کلامی، با لوب گیجگاهی میانی نیمکره راست در ارتباط است  (فریرا کورا، ۲۰۱۴).

روش­های اندازه گیری حافظه شنوایی کلامی

تکالیف یادآوری مورد استفاده برای اندازه گیری حافظه شنوایی کلامی

پژوهشگران برای مطالعه حافظه تکالیف گوناگونی را طراحی کرده اند که از آزمودنی ها می خواهد اطلاعات قراردادی را به شیوه های مختلف به یاد بسپارند. در این میان، سه نوع تکلیف عمده یادآوری وجود دارد که اغلب برای ارزیابی حافظه شنوایی– کلامی، مورد استفاده قرار می گیرد:

۱)     تکلیف یادآوری متوالی:

در این تکلیف، آزمودنی باید واژه ها را به همان ترتیبی که ارایه شده است، یادآوری نماید.به عنوان مثال، اگر ارقام ” ۴-۶-۱-۷-۸-۲ ” ارایه شود، انتظار می­رود آزمودنی، ” ۴-۶-۱-۷-۸-۲ ” را دقیقا با همان ترتیب یادآوری کن.

۲)     تکلیف یادآوری آزاد:

در این تکلیف، لازم است آزمودنی واژه ها را با هر ترتیبی که می تواند یادآوری نماید. برای مثال، اگر فهرست واژه های” سگ، مداد، صابون، مو، میمون، رستوران” ارایه شود و آزمودنی تکرار کند: ” میمون، رستوران، سگ، مداد، صابون، مو” حداکثر امتیاز را بدست می آورد.

………

…………….

………………………….



. Medial  Temporal  Lobe

. Serial Recall

. Free Recall


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: