مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عدالت تعاملی (سازمانی) ادراک شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عدالت تعاملی (سازمانی) ادراک شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عدالت تعاملی (سازمانی) ادراک شده در ۱۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۱
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش عدالت تعاملی (سازمانی) ادراک شده در ۱۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 



توضیحات ابتدایی فایل:

تعداد صفحات: ۱۱ صفحه (۱۰ صفحه متن و ۱ صفحه منابع)

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل ۲۰۱۱) داخلی (شامل ۹۴)

منابع درون متنی و پایانی: دارد


قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

بخشی از متن:

عدالت در سازمان بیانگر ادراک کارکنان از برخورد منصفانه در کار است که خود به شناسایی چند جزء متفاوت از عدالت در سازمان منجر می گردد: عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت تعاملی که محققان در بررسی های اخیر عدالت تعاملی را به دو جزء متفاوت عدالت بین فردی و عدالت اطلاعاتی تقسیم کرده اند (عزیزی و همکاران، ۲۰۱۰).

یکی از موضوعات محوری در سازمان­ ها، حفظ و توسعه رفتارهای عادلانه در مدیران و سرپرستان و احساس عدالت در کارکنان است. در فرایند شکل دادن احساس عدالت در کارکنان، توجه به رابطه ادراکات عدالت با هر یک از رفتارهای کارکنان حایز اهمیت است. با دستیابی به شناخت مناسب از نحوه ارتباط بین ابعاد عدالت سازمانی با رفتارهای کارکنان، برای مدیران این امکان فراهم می­شود تا اقدامات مناسب­تری را به منظور توسعه احساس عدالت در سازمان برنامه ریزی و مدیریت کنند و از این طریق زمینه را برای تقویت نیروی انسانی خود فراهم سازند (سمسار، گل­پرور و آتش­پور، ۱۳۹۰).

تحقیقات انجام شده در حوزه عدالت سازمانی شاهد سه موج عمده بوده است که در ادامه به اختصار به هر یک از آن­ها اشاره می­ گردد.

موج اول پژوهش­ها بر بعد عدالت توزیعی تمرکز داشتند. به طور تاریخی، تئوری برابری آدامز دلیل اصلی توجه متخصصین مدیریت به بحث عدالت بوده است. بر اساس این تئوری افراد نسبت داده­های خود به سازمان با نسبت ستاده­های خود از سازمان را با نسبت ستاده­ به داده همکارانشان به سازمان مقایسه می­کنند. و اگر این نسبت نابرابر باشد فرد احساس بی عدالتی می­کند.

 پیشینه پژوهشی:

قلاوندی، علی زاده و علی زاده (۱۳۹۴) در پژوهش خود تحت عنوان رابطه ی عدالت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی: بررسی موردی دبیران زن شهر نقده به این نتیجه رسیدند که مؤلفه­های عدالت رویه ای، عدالت تعاملی و عدالت توزیعی و ابعاد تعهدسازمانی را به صورت معناداری پیش بینی می کنند.

در برخی از پژوهش ها نشان داده شده است که عدالت سازمانی و مؤلفه های آن به عنوان پیش بینی کننده رضایت شغلی و تعهد سازمانی هستند (کومار، بخشی و رانی، ۲۰۰۹؛ یانگ، موشلدر و پنگ، ۲۰۰۹).

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!

  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان فایل آمده است!!!
  • تایپ استاندارد تمامی صفحات، همچنین نوشتن پاورقی ها
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • مشخص بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع!!!
  • پشتیبانی تخصصی (در صورت وجود هر گونه سوال، راهنمایی یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر)

 

 

پشتیبانی ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴  (لطفا فقط پیامک یا تلگرام).

نحوه دانلود: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

 


  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: