مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مدیریت دامنه پروژه

دسته بندی :مدیریت مدیریت 24

مدیریت دامنه پروژه

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 200 کیلو بایت
تعداد صفحات 403
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت دامنه تحقیق

اهداف

پس از مطالعه این فصل، قادر خواهید بود:

1- اجزائی را كه مدیریت دامنه راپراهمیت خواهند كرد را درك كنید.

2- فرآیند برنامه ریزی استراتژیك را شرح دهید، روشهای مختلف انتخاب تحقیق مثل تحلیل ارزش خالص فعلی، مدل امتیاز دهی وزن داروكارت امتیازتراز شده رابكارگیرد، واهمیت ؟ را ؟ ایجاد درك كنید.

3- فرآیند برنامه‌ریزی دامنه را و مندرجات اظهارنامه را توضیح دهید.

4- فرآیند تعریف دامنه را بحث كنید وبا استفاده ازروشهای قیاس، ازبالا به پایین به بالا، و برازش فكری یك ساختار تفكیك در(WBS) بسپارید.

5- اهمیت تایید اعتبار دامنه و كنترل تغییرات دامنه را برای پرهیز از گسترش دامنه در تحقیق‌های فناوری اطلاعات درك كنید.

6- شرح دهید كه چگونه نرم‌افزار می تواند درمدیریت دامنه تحقیق كمك كند.

مدیریت دامنه تحقیق چیست؟

از فصل 2 بخاطر آورید كه چندید عامل در موفقیت تحقیق همراه هستند. خیلی ازاین عوامل، مثل درگیری كاربر با كار، اهداف روشن كاری، دامنه كمینه شده، و نیازهای اساسی شركت، اجزاء مدیریت دامنه تحقیق هستند. William v. levban مدیر برنامه مدرسه عالی مدیریت keller ،از عدم تعریف صحیح تحقیق ودامنه به عنوان دلایل اصلی شكست نام می برد.

یكی از بهترین و مشكل ترین جنبه های مدیریت تحقیق، بنابراین تعریف دامنه یك تحقیق است. Beld دامنه italic به تمامی كارهایی كه در تولید محصولات تحقیق می بایست صورت گیرند و فرآیندهایی كه برای تولید آنها بكار می روند اطلاق می شود. از فصل 2 بخاطر آورید كه واژه Bold موضوعات قابل عرضه تشریح كننده محصولات تولیدشده در بخشهای تحقیق می باشد. موضوعات قابل عرضه می‌توانند محصول منسوب باشند مثل قطعه‌ای سخت‌افزار یا ماژولی نرم‌افزاری، یا انیكه فرآیند منسوب باشند یك سند برنامه‌ریزی یا صورتجلسه ذینفعان پرروژه می بایست درخصوص آنچه كه محصولات تحقیق هستند و تا اندازه‌ای و اینكه چگونه آن محصولات را تولید خواهند كردبه توافق برسند تا بتوانند تمامی موضوعات قابل عرضه را تعریف كرده باشند.

مدیریت دامنه تحقیق:

شامل فرایندهایی است كه در برگیرنده تعریف و كنترل آنچه كه در تحقیق هست یانیست می باشد. این اطمینان رامی دهد كه تیم و ذینفعان تحقیق درك یكسانی از محصولاتی كه تحقیق تولید خواهند نمود، فرآیندهایی كه تیم تحقیق هایی كه تیم تحقیق‌ای برای تولید آنها بكار خواهند گرفت دارند. پنج فرآینداصلی در مدیریت دامنه تحقیق وجود دارد.

برنامه‌ریزی دامنه:تعریف دامنه:تایید اعتبار دامنه:كنترل تغییرات دامنه :آغاز تحقیق برنامه ریزی استراتژیك وانتخاب تحقیق:تشخیص تحقیق های بالقوه:هم سو نمودن فناوری اطلاعات با كسب و كار:روشهای انتخاب تحقیق‌ها:تمركز برروی نیازهای سازمانی :دسته‌بندی تحقیق‌های فناوری اطلاعات:مشكلات:انجام تحلیل ارزش خالص فعلی، برگشت سرمایه ، و تحیلیل بازپرداخت:تحلیل ارزش خالص فعلی(NPV):برگشت سرمایه :تحلیل بازپرداخت:استفاده از یك مدل امتیازدهی وزن دار:برنامه ریزی دامنه و اظهار نامه دامنه منشور تحقیق:تعریف دامنه و ساختار تفكیك كارساختار تفكیك كاراستفاده از دستور العمل هاروشهای بالا – به پائین و پائین – به بالانگاشت فكرینصایحی برای تهیه WBS:تایید دامنه و كنترل تغییرات دامنهپیشنهاداتی برای بهبود دخالت كاربرپیشنهاداتی برای كاهش نقص و تغیر نیاز ها.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: