مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مفاهیم اولیه سرویس های وب

دسته بندی :کامپیوتر محمد 32

سرویس های وب ، نقطه عطفی در معماری برنامه های توزیع شده بر روی اینترنت می باشند بدون شک، یکی از مهمترین تحولات در زمینه برنامه های توزیع شده ، مطرح شدن سرویس های وب است که تاثیرات فراوانی را در رابطه با وضعیت نرم افرار خصوصا بر روی اینترنت بدنبال خواهد داشت

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات 49
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مفاهیم اولیه سرویس های وب

سرویس های وب ، نقطه عطفی در معماری برنامه های توزیع شده بر روی اینترنت می باشند . بدون شک، یکی از مهمترین تحولات در زمینه برنامه های توزیع شده ، مطرح شدن سرویس های وب است که تاثیرات فراوانی را در رابطه با وضعیت نرم افرار خصوصا” بر روی اینترنت بدنبال خواهد داشت . ما شاهد نقطه عطفی در ظهور نسل جدیدی از برنامه های کامپیوترهای با قابلیت استفاده بر روی بستر وب ، خواهیم بود که گفتمان برنامه ها در عرصه جهانی را محقق خواهد کرد ( تحقق آرزوئی بزرگ برای صنعت نرم افزار) .
در مجموعه مقالاتی که بدین منظور نوشته خواهد شد به بررسی اصولی سرویس های وب و جایگاه آنان در فرآیند طراحی و پیاده سازی برنامه های توزیع شده پرداخته می گردد . در این راستا لازم است در ابتدا به مقاهیم اولیه برنامه های توزیع شده ، تکامل تدریجی برنامه های توزیع شده ، محدودیت های موجود در رابطه با معماری برنامه های توزیع شده ، رویکردهای متفاوت بمنظور طراحی و پیاده سازی برنامه های توزیع شده ، پرداخته گردد تا زمینه علمی مناسب، برای پرداختن به مفاهیم اولیه سرویس های وب فراهم گردد .

مقدمه :
قبل از ابداع کامپیوترهای شخصی، عملا” برنامه های توزیع شده ای وجود نداشته است . در آن دوران ، استفاده از کامپیوتر، شامل نشستن پشت یک ترمینال و برقراری ارتباط با یک سیتستم بزرگ (Mainframe) بود. با اینکه ترمینال ها در چندین ساختمان و یا حتی محل فیزیکی قرار می گرفتند ، ولی عملا” یک کامپیوتر مرکزی وجود داشت که مسئولیت انجام تمامی پردازش ها و ذخیره سازی داده ها را برعهده می گرفت .

تعریف برنامه توزیع شده :
با ابداع مینی کامپیوترها و کامپیوترهای شخصی، فعالیت های غیرمتمرکز، در دو زمینه پردازش و ذخیره سازی ، آرزوئی دست یافتنی گردید. با طراحی برنامه های توزیع شده ، امکان پردازش و ذخیره سازی داده ها از حالت متمرکز خارج گردید.یک برنامه توزیع شده، برنامه ای است که پتانسیل های پردازشی آن ممکن است توسط چندین کامپیوتر فیزیکی تامین و داده های آن در چندین محل فیزیکی، مستقر شده باشد .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: